DET BLIR JULEGAVE STRIKKING I ÅR!


Alltid spennende med småpakker fra Ebay! I dag fikk eg en pose med deilige Pelsdusker (Fake!) så eg er nesten nødt til å strikke noen luer vil eg tro og eg VET akkurat hvilke luer eg skal strikke! JuHuuuu Har vist de her før og hatt de på lur ei stund så nå kan eg bli kvitt noen single merinonøster
som er litt ensomme på hylla 🙂

HER har eg kjøpt duskene, de var herligere enn eg hadde trodd!

 

 

Tenkte eg skulle strikke denne først:

Maria Louise Design

 

Oppskriften på denne kan du kjøpe HER og den er i størrelsene 1 år til Dame 🙂

 

 

Foto: Vibbedille/ Designer Ann Myhre Aka Pinneguri

 

Noen annet som kom i posten i dag var dette fantastisk herlige bladet!! JuHuuuu her er det virkelig MYE flott! WOW! Sterke strikkedesignere samlet mellom 2 permer, bedre blir det neppe.
Dessuten syns eg virkelig selve bladet er veldig delikat, ja man får litt sånn luksus følelse 🙂

Det er noen år siden eg strikke Julegaver hele høsten, ja nei, det ble for mye rett og slett og var ikkje noe gøy på slutten! Men nå har eg virkelig funnet noe eg VIL og ØNSKER å strikke!
Nemligen BARNEJAKKEN TRUDILUTT! Den ser jo kjempegøy ut å strikke!

 

 

Foto: Vibbedille/ Design: Ann Myhre aka Pinneguri

Spørsmålet er bare hvilke farger eg skal strikke? Eg har frisørtime senere i måneden og da er planen
å ta turen innom Husfliden og bare beundre den herlige Finull hylla de har! Har nemligen ikkje farger
i hylla som eg vil bruke og siden eg har lyst å strikke 2 slike jakker trenger eg GARN!

For å få tak i oppskriften på denne flotte jakken må du kjøpe Bladet Garn, du kan kjøpe det enten
i fysisk form, elektronisk eller begge deler. Eg kjøpte begge deler så nå er den lagret og klar i ebook på iPad`en, mangler som sagt bare garn JuHuuuu Bladet Garn kjøper du HER!

* * * *

I dag var me i banken for 3.gang så nå har Ali også signert, men dama som har ekspedert oss de 2 første gangene ville IKKJE snakke med oss i dag og me måtte til ei annen….Sier jo sitt!
Nå er det DibHassan som må vente på mail/sms og der etter må me i banken med han slik at han kan gjøre ferdig Visakortet! 4 ganger i banken altså + 1 gang til Passkontoret! Jadda! Never More!

Dessuten har me vært å stemt i dag og gjort vår borgerplikt så nå gledes det til ValgVake med strikketøyet! Blir jo spennende da! Men håper det blir en rød og fin morgen eg står opp til 🙂

Nå der i mot skal eg fikse litt ny kaffi, dusjen er unnagjort og ren pysj er på og der etter blir det bare strikking og avslapping resten av kwellen. Regner med at Grankvist genseren blir ferdig 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #bladetgarn #barnejakkentrudilutt #finull #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg