SACO OTAVALO – DEILIG GARN OG HERLIGE FARGER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Tori Seierstad

 

Er du på jakt etter et prosjekt hvor du virkelig kan KOoOSE deg med herlige farger i et utrolig deilig garn? Da trenger du slettes ikkje lete mer, eg fant det til deg!! Dette må jo være en MAGISK genser
å strikke!?? Ja bare se på alt det flotte mønsteret og hvilke mulighet til å leke seg med masse farger!! Du kan strikke den så frisk og leken som Tori selv har gjort, eller kanskje du vil ha den Ton-i-Ton?
Eller hva med sterke kontraster!?? KULT!

 

Dette blir garantert den letteste genseren i garderoben, ja da snakker eg om vekt og ikkje vanskelighetsgrad! Du kan nemlig strikke den i enten Shetland Soft fra Malsen og Mor,
Karmin Supersoft eller Holst Supersoft <3 Sist nevnte er en stor favoritt på lageret mitt 🙂

Genseren eg har i Holst Supersoft er omtrent slik som denne i fasongen og den veier KUN 170 gr!!

 

 

 

Tori Seierstad

SACO OTAVALO
Bildene over
Str XS–> XXL

* * * *

I går kwell da eg satt meg ned, nydusjet i pysj, hadde eg IKKJE lyst å strikke lommer!! Derfor tok eg et aldri så lite dykk i Oppskriftsmappene mine + en liten shopperunde hva angår garn 🙂 Du kan si eg koset meg helmax! Det var så deilig og eg digger det eg strikker, har strikket flere av den tidligere 🙂

Siden det øser ned ute og skal gjøre det hele dagen har eg ingen andre planer enn å brette et stativ med klær og strikke på dette lille søte prosjektet, kan røpe at garnet er Lima – DEILIG!
Kjenner at det muligens ligger en migrene på lur så det eg evn skal gjøre blir i Slow-Motion!

DibHassan der i mot, han får en stri dag! haha Off ja når eg ser på været har eg litt vondt av han hehe Men, han har godt av å bryne seg litt, men regner med at han segner om når han kommer hjem!
Han og klassen skal nemligen sykle til Sørmarka og løpe orientering i marka! Det er 17 km å sykle hver vei + all den løpinga i mellom Tur og Returen! Ja, han er nok ganske sliten når han kommer hjem!
Syns de kunne utsatt den turen til neste onsdag eg, langtidsvarselet sier sol og 16 gr da!

Jammen godt det er masse kraftmat igjen fra i går for det trenger han vil eg tro! Eg har i allefall gitt han beskjed at OM det skulle være et eller annet på denne turen så kan han bare ring og me kommer 🙂 Greit å ha den tryggheten om han f.eks skulle punktere!

Men NÅ må eg få gjort det eg skal gjøre, stille og rolig! Hadde et håp om å skifte på sengene, men tror muligens eg utsetter det til i morgen eller fredag! ABSOLUTT alt sengetøyet ligger rent
i skapet så eg kan bare velge og vrake! Så herlig 🙂

Krysser fingrene for at en evn migrene “brenner” ut før den får satt i gang!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS HERLIG HØSTDAG!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #sacootavalo #herliggenser #lettgenser #luftiggenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg