HØSTENS SLAGERE! – NORSKE OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Lene Holme Samsøe/ Sandnes Garn

 

Ok, dette har eg ikkje gjort før! Ja å promotere oppskrifter fra et hefte! Men ok, poncho over er det Lene Holme Samsøe som står for så den er grei, genseren under har eg strikket selv, men dog etter orginaloppskriften som er i et danske håndarbeidshefte og den siste,
ja den forklarer seg vel muligens selv…?

 

Uansett alle 3 er jo skikkelig herlige nå utover høsten! Ja i dag f.eks kunne eg fint hatt på meg
ULL for det var søren ikkje mer enn 11 grader!

 

Alle 3 oppskriftene er Gratis! Gå inn på linkene, Klipp på Download og lagre oppskriften 🙂

 

 

 

PONCHO
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Sandnes Garn

 

Det står at denne strikkes i Alpakka, eg strikket den i Rubin og den ble helt herlig!

 

 

MADE BY ME
Overvidde 114 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Sandnes Garn
 

RILLE! Any questions??

VOTTER
One Size

 

 

 

* * * *

Ok, ikkje helt helg, men NESTEN! Helgekosen er i hus og pakket ut og i morgen blir det Fårikål!
DibHassan MÅ på skolen i morgen selv om han er syk pga Valgfaget hvor de skal redigere og levere inn en film han og gruppa har laget, men treninga i kwell utgår!

Eg er uansett i helgemodus så det går fint, kan fint svippe ned å hente han på skolen i morgen bare pysj og regnfrakk, 0 problem liksom 🙂 Får ta det som en luftetur hehe

Sitter å vurderer å blunde litt på sofaen!? Hmmm har lyst å RANGLE i kwell siden eg mistet en del strikketid i går pga migrene, mulig eg klarer å gjespe det bort eg får se. Tar litt mer kaffi først 🙂
Ute bare REGNER det, ser ikkje ut for at det vil stoppe i det hele tatt! I følge Yr skal det bli ganske fint i helga og utover uka og det lover jo godt! Skal i bursdager i helga og det er alltid mye kjekkere når sola skinner og man kan ta på seg en kjole 🙂

Jaja, håper du har en fin dag og at du får gjort det du skal 🙂 

KOS DEG MASSE!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #blogg #blogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Ååååå der e så møje fint i strikkeverdenen for tiå 😍
      Høgast på mi strikkelista står bølgegenseren (julagave), og 3 andre genserar itte Anett Opheim mønster (flerre julagaver 😉) Trur det ska gå raskt å strikka de med tykt garn (Drops Air, Faerytale, Dale Påfugl) Tantejentene mine så nyte godt av det, og de pleie å ble veldig glad for strikka julagaver ☺
      Eg prøve og å rista av meg migrene, så litt soving innimjydlå 😴
      God bedring til DibHassan ❤
      Go’klem te deg frå meg ❤

Siste innlegg