MILO – FERDIG PROSJEKT

Foto: Vibbedille

Da er eg ferdig med mitt lille prosjekt som eg bare MÅTTE strikke de siste dagene! Tryller frem en aldri så lite favoritt kan du si, nemligen en MILO! Denne oppskriften begynner nå og bli noen år,
men absolutt like flott enda 🙂

 

Eg strikket den i str 2 år, la på litt extra lengde og VOLÀ: En herlig hverdagskjolen som fin kan brukes
i barnehagen til vinteren 🙂 God og varm 🙂 Eg strikket herligheten på pinne 3,5 med Lima fra Drops 🙂 Det gikk med 158 gr så dette er en lett liten sak 🙂

Slenger ut litt skrytebilder eg:

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Foto: Vibbedille

Eg valgte Ugle motivet på denne og eg fant noen skikkelig miniatyrknapper som passet til øyne!

 

 

Foto: Vibbedille

Dette deilige nøste her som er et Wollmeise tenkte eg å kose meg med resten av uka….Ja hvis ikkje samvittigheten innhenter meg for å strikket et par lommer og armer….Får se, eg skal i allefall starte
i dag er planen så får man se om det er noe eg vil fortsette å strikke på 🙂

Det å strikke i Wollmeise, som er Merino, er jo en nytelse i seg selv så eg får nyte og kose meg se
å lenge eg har samvittighet til det 🙂 Planen er å trylle frem noen hverdagslig OG lekkert til lille
Alma Sofie som hun kan svinse rundt i både i barnehagen og på fest 🙂

Nå først skal eg ha meg en kopp kaffi mens eg leser gjennom oppskriften så kanskje eg får lagt opp før me rusher av sted med DibHassan til Tannlegen! Nå HÅPER eg det nærmer seg ferdig med reguleringen! JuHuuu Ganske snart nå har han hatt den i 2 år! Så følger nok et par 3 år med bøyle.
Blir spennende å høre hva som sies i dag 🙂

 

 

 

Men du får KOoOSE deg
og ha en fin ettermiddag!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #milo #vest #kjole #barnestrikk #strikkeblogg #strikkebloggger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg