ENDELIG TID FOR EGENPLEIE OG VELVÆRE

// Sponset


Endelig var det tid for noen HERLIG timer hos
Floke Frisør i Stavanger!
Selv om inni mellom duppet litt fordi eg var tidlig opp i dag var det så deilig å få litt styr på kråkereiret 🙂
Det er lagt inn mange flere lyse striper + bunnen er farget i en dyb brunburgunder farge 🙂
Elsker fargespillet som kommer frem i dagslyset 🙂 

Floke er som eg har fortalt en GRØNN salong så alt som er puttet i håret mitt i dag er naturlige produkter uten de sterke kjemikaliene som brukes hos en vanlig frisør 🙂 På den måten er eg med på
å være mer miljøbevisst + at eg kan forlate frisøren med et LETT hodet uten tilløp til migrene eller et tungt hodet! Det er helt fantastisk! Ingen lukter som stikker i nesen underveis heller, bare behagelige dufter! Dette er virkelig noe eg kan anbefale på det sterkeste! 

Eg har snart gått til Floke Frisør i Klubbgata 1/ Stavanger i 2 år og håret mitt er så sunt, frisk
og glansfullt som det aldri har vært før! Bortsett fra når eg har sovet med vått hår da!
Da er det bare et kråkereir, men dog! 

 

 

 

 


Fargeteknikken som er brukt på håret mitt heter Balayage og det ble gjort i dag også +
noen striper som var enda lysere 🙂 SÅÅÅÅ fornøyd!

 

 

Bildet er tatt i salongen 🙂 

 

 

Neste gang du går gjennom Klubbgata og ser denne Sykkelen, ikkje lur på hvorfor det står en sykkel på trappa! Ta deg tid til å stikke innom og hør med Eirin hva hun kan hjelpe ditt hår med 🙂
Tror du kommer til å bli veldig GLEDELIG overrasket 🙂 

Foruten mye deilig behandling bugner det også av flott produkter som kun vil det beste for håret ditt!
En liten gave for å glede deg selv? Til en god venninne? Mulighetene er mange 🙂

Eg GLEDER meg allerede til neste gang 🙂

Floke Frisør Klubbgata 1 i Stavanger
Klikk på linken over for en timebestilling!

 

 


* * * *

Eg var ganske så sliten når eg kom hjem og da var det deilig med middag og kaffi som sto klar!
Pysjen kom på fortere enn fort og nå skal eg bare sitte her å duppe og strikke resten av kwellen!

Ja eg var innom Husfliden, MEN det ble ikkje noen Snap av vidunderhylla! Fikk liksom ikkje stå alene
å se på garn så eg ble litt stressa for eg trenger TID til å velge farger! Når noen liksom står å “venter” på at du skal bestemme deg får eg det ikkje til! Skjønner!?? VELDIG usikker på fargene eg endte opp med, skal vise de i eget innlegg….Tror eg må bli vant med til kombinasjonen så eg drøyer oppstart noen dager så eg får KOSE meg med det eg strikker i Wollmeise om dagen 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei SÅååå Fornøyd Vibbedille 🙂

#spons #flokefrisørstavanger #flokefrisør #balayage #striper #miljøvennlig #grønnfrisør #floke #stavanger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #topplisten #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg