MAGI I VANNKANTEN

Me kjørte DibHassan på trening kl 18 og etterpå var det strake veien til Solastranden! Elsker å gå tur på Jærstrendene og gjerne om høsten! Magisk å stå å la de digre bølgene slå inn mot deg!
Tross i veldig mye vind og kast i dag var bølgene minimale……. Me gikk ca halve stranden, men da var det nok med vind, men fy søren så herlig! Eg bare legger ut en haug med bilder fra kwellen eg 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ble overrasket av en lita, men for stor bølge hehe

 

Etter en time på Solastranden avsluttet me med å vandre rundt Sverda i Møllebukta (Hafrsfjorden)
Dette er virkelig et MAGISK sted 🙂

 

 

 

Av og til blir man bare overrasket selv og selve bildet *ler meg ihjel*

 

 

 

 

 

Nå skal eg bare slappe av og nyte sløvheten av all den friske sjølufta mens eg ser Bloggerne
og strikker 🙂 I morgen er det fredag og noen timer på SUS venter fra morningen av!
Håper virkelig det går kjapt uten det vanlige styret!!!

KOS DEG OG LAG
DIN EGEN MAGISK KWELL!

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Forblåst Vibbedille 🙂

#solastranden #jærstrendene #hafrsfjord #møllebukta #sverdifjell #stavanger #norway #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg