HALLOWEEN – SØTESTE OPPSKRIFTENE

Moji-Moji Design

 

Halloween har i grunnen aldri vært min høytid, eller, nå er det vel ikkje en høytid så la meg si at det liksom ikkje har vært eller ER min greie, meeen når man har barn så henger man seg med fordi ungene syns det er gøy! Ikkje er det farlig heller, ja det er greit, mulig det er kun for å tjene på det kommersiellt?! Mange diskusjoner der ute, men me har laget VÅR greie ut av det MoHaaaa Julebukk er mye populært i denne heimen og det gikk DibHassan også i fjor og sang for full hals hehe
 

Da ungene var små, fikk de hvert år kjøpe èn pynteting som me hadde i stua, (Dette pynter me med hvert år)
eg kjøpte (og kjøper) lys som passet til kvellen (Rustfarge) Amira ble i grunnen fort for stor til å ta turen med bøtta, men da var jo DibHassan fortsatt liten så det ble til at eg gikk med han. Me koset oss 🙂
Når me kom hjem, oftes fra en VÅT og ISKALD kwell tente me masse lys, eg laget
(gjør det ennå) kakao med chili og så koste me oss med en “skummel” film som han valgte 🙂

Eg slukker aldri lyset på trappa, eller mulig eg gjør det i år haha DibHassan har blitt så stor
og det pleide være han som sto i gangen og ga ut litt snop og mandariner 🙂 

Eg kunne faktisk tenkt meg å hekle noen av disse, spesielt de små flaggermusene! SØTE!

 

 

HALLOWEEN BAT BUNTING
Bildet over
11 cm høye

 

 

 

 

 

 

 

 

Moji-Moji Design

 

HALLOWEEN LONGLEGS DOLLS
40 cm lange

 

 

 

 

 

 

 

 

Moji Moji Design

 

FRANKEN; CANDY CORN AND SCARECROW
Ca 30 cm høy

 

 

 

 

 

 

 

 

 Moji-Moji Design

 

VAMPIRE, WITCH AND PUMKIN BUCKET HEAD BAGS
Ca 30 cm høye

 

* * * *

Det ble slettes ikkje den søndagen eg håpet på i går! Eg var så vond i kroppen og skikkelig SOVEtrøtt så eg krøp stille og rolig under dyna ganske tidlig på dagen og sov nesten i 3 t før Ali vekket meg!
Hvis ikkje hadde eg nok sovet til kwells! Amira var her da eg sto opp og det er jo alltid like herlig så eg følte eg kviknet til, men beina “murret” og verket en del….Ja og skuldrene gir meg ikkje helt fred + at magen levde sitt eget liv dermed tok eg en FasteDag helt uten mat! Det pleier å hjelpe, mulig derfor eg var sååå trøtt, men det var i grunnen ganske ubehagelig…..Syns i grunnen dette har hengt i en stund så eg får nevne det for legen neste gang, hmmm ja det KAN ha noe med stoffskifte å gjøre. Nå har eg jo ikkje noe mer Skjoldbruskkjertel så Levaxin må eg ta resten av livet, men når er eg tenker meg om så var det i grunnen slik eg følte meg når dette med stoffskiftet var helt gale! Tja, kanskje noe av alle de prøvene eg tok på fredag kan fortelle noe, Hmm Ok, eg kan gi det et par dager så har nok fastlegen også fått resultatene så eg kan jo høre med han.

Eg liker ikkje å være slik! Eg vil være som “vanlig”, ja for smertene mine takler eg på min måte,
men når andre ting begynner å tulle seg til liker eg meg ikkje. Pga dette ble det ikkje så mye strikking som ønsket i går så eg håper dagen i dag blir noe mer våken! Krysser fingrene for en fin mandag 🙂

Det håper eg du også får! Været har nå løyet en del i dag, men HEKKAN som det blåste og regna i går kwell! Ja HALLO, eg skulle se Farmen, men stormen var sååå høylytt at eg hørte ingenting! haha

Men du?

KOS DEG OG HA EN
TOPPER DAG!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #hekleoppskrifter #halloween #halloweenpynt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg