ANKER`S DRESS – NORSK HERLIG STRIKKEOPPSKRIFT


Forrige uke kom bare behovet over meg! Ja eg måtte strikke en liten kjole med èn gang! Har nå hatt
Anker`s Dress på lista ei lita stund og da eg kom på at eg kunne strikke den i Wollmeise kastet eg meg over den! Å du hildrande herlighet så deilig DET var da!!
Skjønner eg strikker for sjeldent i Wollmeise…..

DibHassan ønsker seg jo også en genser i det….Mmmmm kanskje en Anker`s Sweater hadde vært tingen??? Åååå eg har en nydelig sjøgrønn farge i Wollmeise Hmmmm *Tenker*

Vet i allefall at eg sikkert kommer til å strikke ei lita lue til denne kjolen
og da er jo Anker`s Bonnet perfekt!

 

 

 


Det er jo så gøy å strikke små plagg når man har ei så deilig tulle å strikke til 🙂 Det er liksom bare
å kjøre på for de små vokser jo så fort og helt ut fra det blå er de konfirmant!!!

 

 

 


Elsker denne fargen på garnet! Det er litt sjateringer så her er det mye liv! Min plan er at dette kjolen både kan brukes til fest og i barnehagen 🙂 Utrolig myk og deilig rett på en sart barnehud 🙂 Perfekt 🙂 

 

 


Det eg kan si om selve oppskrifter er at du trenger ikkje være en rakettforsker for å fikse denne!
En så deilig oppskrift hvor alt er lettfattelig og forståelig 🙂 Bærestykke gikk som en lek, har delt av for armene og nå er det bare å strikke skjørte med lett forståelig økinger! Her er det bare å kaste seg
uti å strikke i vei! Det finne MANGE plagg i denne Anker`s serien og det er omtrent et plagg for ALLE!

 

Det er PetiteKnit som har designet og oppskriften på kjolen kan du kjøpe
HER og oppskriften er på norsk 🙂

Det er dette strikketøyet eg altså koser meg med i dag! Ja eg må jo rullere litt på denne Turnusen min så dvs at Still Light Tunic hviler, men eg er absolutt til stedet for Samstrikken om det skulle være noen spørsmål! Ser at ganske mange har kommet GODT i vei og det ser ut for at de fleste takler engelsk oppskrift helt supert! Dere er flinke 🙂

Eg har vært ute å hentet DibHassan på skolen og HEKKAN som det regnet, det var bare å ta på seg regnfrakken for det plasket ned! Har nå fòret han med middag og laget meg ny kaffi mens eg svelget et Rugsprø så nå skal eg i grunnen bare sitte her å DuppeStrikke frem til han skal på trening 19.30. Håper Ali svipper ut alene å henter han kl 21 hehe

Eg har nemlig planer om en dusj og ren pysj! *ler*

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FIN ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #petiteknit #ankersdress #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg