SOM STRIKKER ER EG VIRKELIG KYNISK!


Ja eg ER ganske kynisk når det kommer til strikking! Selvfølgelig kommer det litt an på prosjektet
(om det er stort eller lite), men som oftes så trekker eg kjapt ut pinnen og kaster det hvis noe irriterer meg og eg ikkje er fornøyd! DET skjedde da eg skulle begynne å strikke i dag! Andre hadde muligens ikkje reagert, men eg takler det bare ikkje!

 


Eg startet jo på
DENNE HALSEN i går, eg var fornøyd med fargevalgene selv om det var 3 forskjellige garntyper. Det var Lima og Rowan Wool DK og Viking Sport, de 2 første garntypene matchet flott
i kvaliteten, men Viking sitt ble nokså glissent i vrangborden! ALT for mye for min del…..Da var det bare å nappe ut pinnen og få det i bosset! Nei eg orket ikkje rekke opp eg måtte bare komme
i gang igjen før lysten på en hals forsvant! hehe

 

 


Da var det bare å ta seg atter en tur inn i Nødvendelig Rommet mitt, sto å myste etter riktig rosa garn og DER på øverste hylle, nærmere bestemt i Cascade Hylla lå det et enkelt nøste med deilig rosa!
Egentlig en mye finere rosafarge enn det eg startet med + det er mer likt Lima og Rowan i kvalitet!
Det blir heller ikkje glissent i kvaliteten – Så DA er eg endelig fornøyd og klar til å kose meg 🙂

* * * *

Har i grunnen en veldig fint dag i dag og en liten stund hadde eg lyst på en tur til Hellestøstranda, meeen eg fikk ikkje med meg noen…..så da tok eg en tur på Joker i steden for – I T-SHIRT!
Ahaa så deilig det var ute! Kaldt i skyggen, men i sola var det jo nesten MAGISK!

Det er bare å manne seg opp til ei hel uke med KULING og REGN! Blir nok mye InneKose-Strikking
og eg skulle ABSOLUTT hatt en SUPER serie å sett på! Håper virkelig at sesong 3 av Lucifer kommer snart! Noen som vet?? Jaja, plutselig så dukker den vel bare opp, men om du har forslag til en GOD serie så hyl ut! Liker en god drama, har problemer å strikke til Thriller hehe Komedie kan fort bli litt slitsomt….Ja, mulig eg er vanskelig, men eg skal nå ta et søk og se hva som er nytt 🙂

KOS DEG OG NYT
RESTEN AV DAG!

Go`klem fra ei Vibbedille i FerieModus 🙂

#strikk #strikking #kyniskstrikker #emblahals #tinahauglund #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Tips til serie:
      Chesapeake shores.
      Hittil 2 sesonger og kommer ny episode hver fredag.
      Handler om en stor familie og intriger/litt drama og mye romlemantikk 😉

    2. Knitterslady: Den har eg faktisk sett og DET er den type serie som eg elsker, men når det går over til en gang i uka….ja da ramler eg litt av! Glemmer det rett og slett ut. Håper hele sesongen kommer etter hvert 🙂

    3. Har du sett Breaking Bad? Broadchurch?
      Jeg har et par prosjekter som det er rett før de går i søpla, meeen det ene skal jeg gjøre ferdig, det andre skal jeg rekke opp og gjøre om på, når bare lyst og motivasjon kommer over meg. Det er ikke garnet sin skyld, men oppskriften som ikke var helt god.
      Ha en finfin strikkekveld 🙂

    4. Reidun: Har sett begge de seriene, det er det som er problemet; Eg har sett de fleste hehe MEN, mangen har sagt eg bare MÅ se Outlander og den startet eg med i dag og den er MIDT I BLINKEN! Føler eg kan blir hekta der gitt 🙂

Siste innlegg