HØY HALS TIL STORE OG SMÅ BARN – NORSK STRIKKE DESIGN

Designet av Tina Hauglund

 

Ingenting er som en skikkelig deilig og myk genser til de små og en god TurtleNeck er jo bare et stort pluss! Det er herlig med en plain genser og denne kan du f.eks enten strikke i dobbel Tynn Alpakka fra Drops (HERLIG!) eller hvis barnet lett blir varm kan du velge Lerke Pluss 🙂 Dette er en enkle og grei genser og etter erfaringen min så regner eg med at det er en god oppskrift å forstå 🙂

Her må du også SE mulighetene! Ja du har en flott og enkel genser som strikkes Top/Down,
men muligheten er likevel mangen! Tja, det er vel unødvendig å nevne striper?? Eg har ei hylle STAPPFULL av Tynn Alpakka, dvs ca 6-7 kg (Ja det blir noen nøster kan du si)
så eg har virkelig muligheten for flere varianter 🙂

 

 

FELIXGENSER
Bildet over
Fra str 6 mnd —> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Hvor mange ganger har du prøvd å kle på en ÅL!?? Ja du vet når den lille ligger der og du er ferdig med å kle på , du puster ut og med ett så begynner den lille å bevege seg og alt er delt av på midten! Da er denne helt supert! Høyhalsa genser som en Body 🙂 

 

 

FELIXDRAKT
Fra Str 0 mnd —> 3 år

 

 

 

 

* * * *

“La de regne La det regne, O`le O`le O`le”
Jepp, værgudene svikter aldri så her Øøøøøøser det virkelig ned kan du si! MEN, blir ikkje noe kjære mor akkurat nå, tomme for tobakk som me er hehe Ja så stikker me straks å henter hjem HelgeKosen!
Ennå 4 dager (Inkl i dag) igjen av Høstferien og de dagene skal nytes!

Er snart ferdig med EmblaLuen, men eg luuurer på om den blir liten?? Akkurat som eg føler eg burde ha gått opp et størrelse på pinnen? Hmmm Jaja eg får strikke den ferdig og se da, men skulle ikkje forundre meg om eg må strikke en til haha Typisk i tilfellet!

Men du får kose deg så skravles me noe senere!
Ble forresten en herlig dag i går her i nystrøken pysj, strikket og koset meg heeele dagen!

KOS DEG OG NYT EN
DEILIG VÅT TORSDAG

Go`klem fra ei Ganske så utblåst Vibbedille 🙂 hehe

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #tinahauglund #turtleneck #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg