SMÅ MORSOMME GAVER – GRATIS OPPSKRIFTER

Kristy Ashmore

 

Det er alltid kjekt å lage til noen smågaver, ja til å ha litt på lur. Eller, kanskje du har en kjæreste som du har lyst å gi en nøkkel? Da har du sjansen til å gjøre det litt spesielt, eller kanskje det er på tide å la sønnen/datteren få sin egen husnøkkel? Trenger ikkje bare brukes til nøkler heller, Nop, disse er så fine at du kan henge de på strikkeveska og stæsje den opp 🙂
Smågaver til Julekalenderen trenger man også 🙂 

 

Nøkkelringen over her er jo litt extra gøy da! Ganske mangen er avhengig av en leppepomade
og siden man som regel alltid har nøklene med seg, ja så følger fukt til leppene med “på kjøpet” 🙂 Snapp med deg noen oppskrifter, du vet aldri når behovet vil oppstå 🙂

 

 

 

CHAPSTICK
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Aneta Izabela

 

CROCHET OWL KEY RING

 

 

 

 

 

 

 

 

Kathy Sasser

 

MINI KEY RING PURSES

 

 

 

 

 

 

 

 

Alessandra Poggiagliolmi

 

SUNNY KEY RING COSY
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Julia Marsh

 

HOME SWEET HOME KEY RING

 

 

 

 

 

 

 

 

Yarn Artists

 

OWL KEY CHAIN
Gratis Svensk hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESClaudia Wolligurumi

 

DOG KEY RING

 

 

 

 

 

 

 

 

Kerstin Arnold

 

HERZ GEHÃKELT
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Sanhita Kar

 

HOOTIE-RINGS
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Sånn *Klapser med hendene*, da var Høstferien over! Neste ferie nå er JULEFERIEN!! Omg!!
Det er KUN 69 dager igjen til Julaften!! Tja, det er jo nesten så eg må begynne å planlegge! Men til det skal det skje litt for mye her i heimen før eg kan starte å tenke på Jula, så her får me ta i noen tak etter hvert som dagene rusler av gårde! Det skal først bli litt KAOS før det roes ned igjen hehe

I går kom eg halvveis på den første votten eg prøver meg på og det var ganske dille! Eg liker egentlig ikkje strikke løst på tjukke pinner fordi det eg strikker blir IKKJE fint + at her strikkes det ofte med 3 farger samtidig og det er noe herk skal eg si deg! Derfor liker eg tynne pinner, tynt garn og fast strikk! DA har eg kontrollen og ting blir fine med èn gang! Derfor må eg bare smøre meg med tålmodighet for eg regner med at dette også blir fint når det er tovet 🙂 *Skummelt*

I dag røsker det skikkelig i husveggene kan du si og det er grått ute! Høsten blåses skikkelig inn fra havet og bladene blåser rundt som frimerker hehe Herlig å sitte inne å kose og DET skal eg gjøre
i dag, men først må eg stikke å ta meg en dusj 🙂 Ble litt sent i går så eg må våkne skikkelig 🙂

KOS DEG OG HA EN
EKSEMPLARISK SØNDAG!

Go`klem fra ei Ukeklar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #crochet #hekle #gratishekleoppskrifter #strikkeoppskrift #freepattern #gratisoppskrifter #nøkkelring #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg