JULESTRØMPER OG JULESOKK – GRATIS OPPSKRIFTER

General Hogbuffer

 

Jøss for noen delikate sokker og ikkje minst en spennende hæl! ME LIKE! Kommer jo nesten
i Julestemning av disse, eller hva? Sokkene over her strikkes på tynne pinner og tynt garn, Julesokken under her er strikket i DK tykkelsen og størrelsen varierer etter hvor tykt garn og pinner du velger. Begge oppskriftene er utstyrt med noen skikkelig lekre diagrammer i farger 🙂 Enkle å følge, ja t.o.m EG slipper i myse så eg har lagret begge oppskriftene og de over her seilet høyt opp på lista 🙂
Hva er vel Jula uten de riktige sokkene?? Eg bare spør!

 

 

NORSE
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

General Hogbuffer

 

 

HO HO HO
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

* * * *

Hmm dette tar på altså….ja og stå opp så tidlig! Men jammen like greit å bare komme seg ut å få det gjort, men eg stuper nok rett i seng igjen når me er tilbake! Det gjelder å være tidlig ute til rønken for
å slippe å sitte så lenge i kø! Ja det er sånn Drop-In Institutt de har her i Stavanger og det er veldig greit i forhold til å måtte vente på en time på sykehuset.

Fikk gjort ferdig den første votten i går kwell, jepp, med tommel og trådfesting og alt! Har litt lyst å tove denne nå bare for å se om den blir bra før eg starter på Nr 2, men det blir sagt at eg kan risikere at de da ikkje blir like? Tja, eg får se, men det er ganske mye arbeid som går i dass om de ikkje blir bra!

Men men eg får ta å hoppe i ei joggebuksa og få på meg skoa! Me kjører DibHassan først til skolen
så bærer det av sted. Satser på at det hele går kjipp kjapp!

 

 

HA EN FLOTTERS DAG
SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei VELDIG trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #julesokker #julestrømpe #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg