DAGEN DER PÅ – EGENPLEIE OG VELVÆRE


Husker du da du var 18 år? Me gikk gjerne på Disco både fredag og lørdag? Da me endelig traff puta mellom 02.00 og 04.00 en gang så suset det i ørene og hodet dunket ennå av bassen som hadde dundret i kroppen hele kwellen? Husker du følelsen? Ja og når du våknet dagen etterpå så følte du deg skikkelig mørbanken og hodet kjentes ut som det sto feil vei? DEN følelsen har eg i kropp og hodet i dag hehe Men ei var eg på disco, heller ikkje en dråpe alkohol, men akk for en sliten dagen der på eg har haha Men eg er VERDENS lykkeligste her eg sitter å KOoOSER meg med innholdet i kurvene over

Vettu?? Eg har T.O.M gangsperr i LÅRA!??? Joda, det ble jo litt trasking, men eg tror eg bruker såååå mye muskler og energi på å ha det BRA der og da at eg ramler helt sammen dagen etterpå!

Sånn LAAANGT inne i bakhodet tenkte eg (når eg la meg i går) at HVIS eg våknet frisk og rask svipper eg gjerne en tur inn til Clarion Hotel i dag også, men avgjørelsen var i grunnen tatt i det eg satte meg på sengekanten! Ja eg følte meg som ei på 96 med sminken på haka!

OMG for en syn for øyet! Kaffi og koseklær har vel aldri smak bedre,
men JA eg gjør det mer enn gjerne igjen, bare ikkje i dag haha

 

 


Det eneste eg vil i dag er å STRIKKE og EKSISTERE! Ikkje en MILLIMETER mer! Hvis noen sier “BØ” til meg kommer eg ikkje til å reagere, ja annet enn med et forsiktig “Hæ?” *ler hjertelig*

Er såååå fornøyd med T-Shirten eg kjøpte i går og Ali bare lo av meg da eg kom ut fra badet hehe
Er evig takknemlig for gutten som solgte meg den i går, han leita høyt og lavt etter en STOR Herrestørrelse og str 2XL rakk meg til knærene! JuHuuu Perfekt til tights i KOoOSE Stolen 🙂
Heldigvis skinner sola i dag for da blir det varm i stua 🙂

 

Nå skal eg STRAKS starte på fellingene på lua eg strikker og eg HÅPER eg får prøvd meg på toving
i dag! Ikkje bare det, men eg fikk også en super oppskrifter på tøfler i går JuHuuu EG skal virkelig få bryne meg på toving frem over! Er det noe eg trenger så er det tøfler og da er det

BALLSFJORD LABBER eg skal prøve meg på! Oppskriften på de Labbene går fra str 1 mnd
til str 45! Oppskriften er norsk og det er bildeforklaring! Her er det bare å kjøre på og få tøfler til alle mann under Juletreet! FANTASTISK! Eg har fortsatt ikkje Fritidsgarn, men eg kjører fortsatt på med dobbel Finull og dobbel Selbu garn, tror det blir helt PØRFEKT eg 🙂 Gleder meg 🙂

Har fått en del mail fra dere i dag, har svart på noen og skal ta resten i kwell!
TUSEN TAKK skal du ha for koselig mail og det var veldig kjekt i går 🙂 Eg GLEDER meg allerede til neste år og eg vurderer å PRØVE meg på en Treff utenbys også til neste år?? 🙂 Da HÅPER eg det er et treff som gjerne varer noen dager hehe Ja siden eg trenger en hel dag å komme meg på! haha
( 1 dag på treff, 1 dag soving, 1 dag på treff og så sove hehe)

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG

Go`klem fra ei sliten og fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern  #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #ballsfjordlabber #strikkebea #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Du får ta det fredag og søndag neste år.
      Eller spandere på deg et hotellrom, så du kan gå på rommet og hvile mellom slagene. Det gjorde jeg -besøkte sengen flere ganger i løpet av helgen

Siste innlegg