VARME, MORSOMME OG SKIKKELIG GODE JULEGAVER – 4 GRATIS OPPSKRIFTER

Jess Coppom

 

Her har du seriøst en unik mulighet til å hekle tidenes BESTE Julegave! Slå til med de lekreste tøflene ever, eller for den slags skyld de STILIGSTE! Alt avhenger av hvilke farger du sette sammen. Ja du kan jo lage et par morsomme “Sirkus” tøfler til den halvgalne tanta du har f.eks? Uante muligheter med andre ord 🙂 Spesielt proff med heklenåla trenger du heller ikkje være for disse ser relativt enkle ut og med gratis oppskrift koster det heller ingenting å prøve seg 🙂 Med Super Bulky garn og ganske så tjukk heklenål vil det gå i en rasende fart! Eneste problemet blir vel å få tak i Flipp-Flopper på denne årstiden?? Tja, muligens eBay blir en løsningen her? Eller kanskje du har noen liggende i boden?

 

 

TOAS SLIPPER BOOTS WITH
FLIP FLOP SOLES

Bildet over
Str dame (5-10)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jess Coppom

 

 

SIERRA SLIPPERS
Dame str (6-8/9-11)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jess Coppom

 

CABIN BOOTS WITH
FLIP FLOP SOLES

Dame str 6-12

 

 

 

 

 

 

 

 

Jess Coppom

 

SATURDAY SLIPPERS
Man str 6-13/ Dame str 7-14

 

 

 

 

 

* * * *

Eg tvang meg i seng litt sånn halvtidlig i går kwell – eg sovnet på vei ned til puta og eg hadde da slettes ikkje lyst til å stå opp da eg våknet! Iskaldt på soverommet kan du si! Merkes at det går mot vinter ja, blader fyker rundt i virvelvind og det ligger hauger langs fortauene! Ikkje bare det,
men akkurat i øyeblikket er det begynt å dryppe ute og det skal vist ramle ned uante mengder med regn ut over dagen i følge Yr! Tro hvordan tilstandene er å sør/østlandet i dag??

Eg satt å bladde i Skappelboka i går kwell og det er ganske mange fine kosegensere altså, spørsmålet er bare HVILKEN skal man da velge!?? Tror eg må bla litt i dag også eg….*Forvirret*
Er et par gensere i garnet MYK eg kunne tenkt meg…..men, helt ærlig??
Syns det garnet er spinndyrt eg!?? Jaja eg blir nok enig med meg selv 🙂

DibHassan kom hjem fra trening i går med feber og hoven hals så han ligger fortsatt langt under dyna! Håper det er fort forbigående og at han kommer seg kjapt! På tide å begynne med dunjakka!!

I dag kjenner eg litt på at eg er i Villrede ang strikkinga! Eg aner ikkje hva eg skal strikke på og det er DA lysten på noe nytt oppstår! Det er vel derfor det svirrer en Skappelgenser opp i hodet! Har ganske MYE opp i kurvene ved min siden: “Sofies Mamma” mangler en arm, “Still Light” mangler 2 armer, “Ankerdress” er halvveis, den nye “Still Light” er det god gang på, “Fana Jakken” mangler kun 1,5 lomme og så har eg et sjal som er halvveis…Likevel har eg så lyst på noe nytt! MEN, eg vet at OM eg skulle starte på noe nytt vil eg ikkje finne roen til å få det i havn….Det er nesten som eg har lyst å riste både kurvene OG hodet for å få riktig avgjørelse på plass! *Frustrert*

Tro om eg ikkje bare skal ta meg en luftetur ned på butikken og la lyster og tanker falle ned på forhåpentligvis RIKTIG plass!?? Ja eg må finne lysten på noe, ja et strikketøy altså! Ja eg har jo t.o.m funnet frem masse deilig Selbu Garn for eg skulle jo også strikke tøfler! Uansett, DibHassan trenger noe lindrende til halsen så eg får vel bare hoppe i den nærmeste buksa og et par sko 🙂
Kan være greit å få det gjort FØR det virkelig plasker ned!

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei Rådvill Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #hekleoppskrift #hekle #crochet #slippers #tøfler #flipflop #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

1 kommentar

Siste innlegg