JUL – OG DEILIGE HETTEGENSERE!

Sincerely Pam

 

Tro det eller ei, men om 2 mnd er Jula nesten over! Men la oss nå ikkje dvele over det, la me heller GLEDE oss over alt det fine me både kan strikke og hekle for å gjøre stua så Julete som mulig!

Var jo ganske bedårende disse putene da?? Om du ønsker en norsk versjon av teksten er nok det fint mulig 🙂 Eg er fortsatt på jakt etter de “perfekte” Juleputene! Trenger kun trekket da, men blir liksom ikkje fornøyd med de me har! Kanskje eg burde heklet noen?? I forhold til Strikkeprosjekt mengden eg har om dagen hadde det nok kun blitt en “J” pute til Jul i år hehe Mulig eg heller burde blitt
fortrolig med symaskinen!?? Hadde garantert gått raskere!

 

 

NOEL PILLOW COVERS
Bildet over

 

 

 

 

 

 


 

Sincerely Pam

 

Eg er utrolig svak for hettejakker og gensere, kan liksom ikkje få nok! Denne oppskriften + barnevarianten under får du for halv pris frem til i morgen så det gjelder å være rask om du falt for disse 🙂 Spennende å hekle noe sånt da og noe av det herlige er at den hekles Top/Down 🙂

 

 

EVERYDAY HOODY ADULT
Str Dame XS —> XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

Sincerely Pam

 

EVERYDAY HOODY CHILD
Str 2—> 10 år

 

 

 

 

* * * *

I går kapitulerte eg litt over kl 23 og sov helt til kl 9, altså ca 10 t søvn, men fortsatt føler eg meg IKKJE uthvilt! Når det murrer og dunker flere plasser i kroppen så blir eg så sliten, ja det er liksom ingenting som hjelper….Prøver å dusje og ta på rene klær, føler meg fresh en liten time før eg igjen siger sammen her i stolen og egentlig bare vil sove. Hmmm det kjennes ut som om hele kroppen forkalker!
Håper virkelig legen har litt vidundermiddel for både skuldre og knær nå snart! Blir liksom ikkje bedre av at det stadig blir kaldere heller!

I dag føles det som om himmelen hviler på hustaket, ja det er skikkelig mørkt ute og eg er sikker på at det kommer til å ramle ned hvert øyeblikk 🙂 Regn er koselig da, til en viss grad 🙂

Eg ga meg i kast med tøfler i går og vettu?? Det var skikkelig deilig å strikke med dobbelt Selbugarn! Det var så mykt og godt + det gled deilig på pinnene, helt avslappende og ikkje noe stress 🙂 Har fått det for meg at eg MÅ prøve meg på nålfilting for å stæsje de opp og etter litt utforsking har eg nå bestilt meg et begynner Kit med det eg trenger på eBay! Sjekk ALT det eg fikk for 20 kr!! Ja du må nesten ta en titt HER! Skal i allefall ikkje stå på nåler i fremtiden hehe

Jaja,eg får ta meg en tur på badet så kanskje formen siger etter hvert 🙂 

KOS DEG OG HA EN
FIN FIN DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #hekle #crochet #pattern #hekleoppskrifter #jul #pute #hoodie #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #bloggglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg