KLART DET BLE STRIPER!


Alt hva eg digger i et og samme prosjekt; Striper, kontraster OG riller! Såååå deilig 🙂 

 

 


Jadda, eg er i gang med nok et tova prosjekt! Eg fikk det jo til så da er det bare å kjøre på, ikkje sant!? Tenker eg starter på den 2.tøffelen nå i kwell, men eg skal vente med selve tovingen fordi eg
venter på filtenåler og det skal eg gjøre før de går i maskinen.
Har tenkt å filte med kontrastfarge 3, 4 og kanskje 5 🙂

Jadda, et par skikkelig i øyenfallende tøfler tenker eg det blir og det var skikkelig herlig å strikke med dobbelt Selbu garn på pinne 6 🙂 Går som en drøm 🙂

Tøflene eg strikker er en norsk oppskrift og du finner de HER!

 

 

 

Hvilken sløv dag dette ble! Selv om eg har strikket så har eg følt eg har sittet ved siden meg selv så til slutt så bare gikk eg å la meg og sov i flere timer! Festlig! Akkurat like sløv når eg sto opp! Så da er det vel bare å fortsette å kope her i stolen vil eg tro! Lurer på hva eg brygger på?
Ja for noe må det være som er i gjære. Vet`kje helt om eg liker det!

Tja, tror bare eg lage meg en kopp kaffi, kryper opp i Go`stolen og tar kwellen som den faller seg 🙂

KOS DEG DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei “herjet” Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #stripestrikk #kontraster #ballfjordlabber #tovettøfler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Hei. Av litt erfaring med toving og nålefilting så villa jeg ha venta t tøfflene er ferditovet for best resultat 🙂 å d å være forsikti me nålene for de knekker lett under nålefiltinga viss d går litt hardt for seg….lykke til med prosjekte 🙂

    2. Spennende med striper. en ting til – jeg nålefilter alltid etter tovinga for da blir det tykkere feste for den ulla du skal ha på, samt at du kan lage motivet mer detaljert.

Siste innlegg