GIVE AWAY- LEKRE PREMIER

Lunamon Design

Da er jakten på de rette Juleoppskriftene i gang! Lunamon Design var kjapt ute, jepp, hun vil GI BORT 2 oppskrifter til 2 heldige 🙂 Så da har du enten sikret seg ei kjempelekker Lua som kan strikkes som årets Julelue (Supert f.eks til Julekalenderen) eller du kan strikke Årets Julekjole til minstejenta.
Ingen problem å strikke begge deler i andre farger og få flere bruksområder, mulighetene er uendelige!

 

 

TRESS
Bildet over
Str 8/10 år —> Herre

 

 

 

 

 

 

 

Lunamon Design

 

Altså en skjønn Julekjole, eller en kjole ellers for året 🙂 Valget er ditt 🙂

 

 

JENTUNGEN KJOLE
Str 2 år -3/4 år

For å være med i trekning av disse 2 lekre oppskriftene, som selvfølgelig er på norsk,
legger du igjen en kommentar under dette innlegget (IKKJE på Facebook)
Skriv også gjerne hvilke av de 2 du kunne tenke deg 🙂

Eg trekker 2 vinnere på TORSDAG 2. NOVEMBER

Hvis du i steden for vil kjøpe oppskriftene ligger det som vanlig link under hvert bilde 🙂
Da kan du også se mye av det andre lekre Lunamon Design har 🙂

 

 

 

* * * *

Jadda, her i huset er ettermiddagen i full sving med ei diger gryte Chilisuppe så litt svett i panna ble me, men det varmer godt da 🙂 Var forresten iskaldt ute så den nye jakka funka fjell i dette været 🙂

Eg har både fått strikka en del + hengt opp klær og satt på ny maskin så ting blir i grunnen gjort.
Tror eg shainer badet i morgen formiddag for nå skal eg bare heve beina og koble av til Dib skal kjøres på trening 🙂 I morgen får eg besøk av ei strikkevenninne fra det ganske nord! Sist eg så henne var
i 2011 så litt eldre er me vel blitt begge 2, men det blir gøy med litt skikkelig skravling 🙂 Gleder meg!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #norskstrikkedesign #giveaway #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

20 kommentarer
    1. Kan tenke meg mønsteret til Tress-lue hvis jeg er så heldig å bli trukket som vinner 🙂
      Takk for alt du deler med oss andre!
      Ha ei fin uke 🙂

    2. Åh….. 😍
      Oppskriften til Jentungen kjole hadde virkelig vært moro å vinne, så skulle barnebarna på halvannet og fire fått myk pakke i førjulsgave ❤
      Joruns garn har kjolen hengende til utstilling, og jeg beundret den senest i formiddag. Om du leser dette, Monica – den kjolen er virkelig lekker!!! Håper Lunamon Design dukker opp på Joruns julemarked i år også.
      En fortsatt koselig mandag til deg, Gro Vibeke 😊

    3. SÅ fine oppskrifter. 🙂
      Om jeg vinner ønsker jeg meg oppskriften på Tress-luen. 🙂

    4. Å ja jeg kunne tenke meg oppskriften på Jentungen kjole.
      Ha en strålende kwell 🙂
      Mona

    5. Flotte oppskrifter. Vanskelig valg, men kanskje jeg går for kjolen. Har barnebarn jeg kan strikke til 😊. Gode dagen videre 😃

    6. Tressluen var kjempefin. Håper jeg vinner mønsteret på den lua.
      Ha en fin ettermiddag 😊

    7. Hadde vært kos å vinne tres lua. Fint å strikke som julegave.
      Takk for at du deler😢

    8. Tress-huene såg jo flotte ut 😊 Om eg vert trekt ut vil eg gjerne velja oppskrift på den. Mvh Marta

    9. Ønsker meg oppskrift på Tress-luene de var kjempe fine. Takk for alt du deler😊

    10. SÅ fine oppskrifter! Skulle eg vere så heldig å vinne, ville eg gått for kjolen. Den var SÅ FIN og heilt perfekt til grandniesa mi ❤️👏👏
      TAKK for alt du gir oss gjennom bloggen din ❤️

    11. Jeg kunne tenkt meg oppskrift på kjolen – den ser så flott ut! Men blir line glad om jegvinner lueoppskriften.

    12. Ønsker meg oppskriften på tress lua. Takk for en fin blogg med masse inspirasjon. Ha en fin uke. Klem 😊

    13. Hei!! Herlig med giveaways !! Ønsker meg kjolen siden farmorsnuppa er snart 1 år og “trenger” fine kjoler fra farmor!!!

    14. Hei 😊 Prøver meg igjen for ser innlegget mitt fra i går ikke er lagt ut. Innimellom når jeg skriver til deg får jeg beskjed om at jeg tblir registrert som spam. Ikke meningen det, og gjør likt hver gang jeg kommenterer. Nok om det … Vil gjerne delta på give awayen. Få tuller her rundt meg så på en plass står lueoppskriften.

    15. Solveig: Merkelig det der, men eg finner ikkje noe Spam fra i går, men ok. Nå står du på liste at du kunne tenke deg Luen så det går greit 🙂

Siste innlegg