LØVFALL – NORSK OG LEKKERT MØNSTER

Designet av Strikkelisa

Har i grunnen ventet på dette siden kardiganen kom ut i fjor! Løvfall Kardiganen kjøpte eg i fjor
og siden den fortsatt ligger i kø`en har eg nå selv satt meg i DET dillemmaet!! OMG!
Skal man strikke genser ELLER kardigan!?? De er jo begge to skikkelig rålekker! 

Genseren strikkes i f.eks ASK, Sterk eller Pickles Pure Wool

 

 

 

LØVFALL GENSER
Bildet over
Opp til 109 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Designet av Strikkelisa

 

Jakken der i mot strikkes i litt tykkere garn som Nepal og Alaska! (Salg på begge garntypene, klikk på navnet!) Eg kunne tenkt meg å strikket den i Alaska, det er både litt tykt, varm, lett og koster nå KUN 13 kr!!! Dvs du kan strikke den til MAX 156 kr! WOW! Det er billig det 🙂 ME LIKE!
Åååå eg har virkelig lyst på en i Sennep farge
<3 

 

 

 

LØVFALL KARDIGAN
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Lørdag, Hmmm eg våkna ganske tidlig tror eg, så at Ali fortsatt lå i senga, snudde meg for å sjekke klokka og PÆM! Der sovna eg gitt og våknet ikkje før halv 11!! OMG! Eg som elsker å få noen timer alene før gutta kommer dinglende hehe Jaja fikk da servert kaffi av en våken og utsovet Ali som var skikkelig skravlesyk så nå har eg sittet å nikket og vært enig i det meste som ble sagt haha
En deilig morgen uansett, ikkje noe stress og bare kaffikos og småprat 🙂 

Ute er det i grunnen bare grått og trist så eg måtte tenne litt telys inne bare for å få opp stemningen,
det hjelper godt på det 🙂 Skal ikkje så mye til før man koser seg ser du, det gjelder bare å gjøre det!
Er ganske snart ferdig med tøffelen, eller, inkl DilleTid så satser eg på å få den ferdig i løpet av formiddagen/dagen sånn at når eg setter meg ned for ettermiddagen og kwellen kan starte på Shetland Triangle Shawl! Åååå men eg GLEDER meg! Føler det er år og dag siden eg strikket den type sjal og det er skikkelig gøy! Må bare følge med den første rapporten, etterpå er det bare å blunke litt på diagrammet så “sitter det” VELDIG enkelt å memorere! Vakkert sjal!

Utover det tror eg det blir oppstart på et par votter også, skal nemligen teststrikke noen ser du og da gjelder det i grunnen å legge det meste av dillinga på hylla noen dager hehe Får ta noen timer hver dag hvor eg kun strikker votter så kan eg nyte sjalet om kwellen, det bør funke det? 🙂

Vet du hva eg gjorde de siste timene i går før eg gikk å la meg meg!?? haha Eg så en James Bond film! OMG! Det er seriøst mangen år siden, men eg har mange gode minner rundt filmen
“Licence To Kill” takket være sangen i filmen! Ååååå Hør den HER! *Skru opp lyden!!!*

Og med det ønsker eg deg en strålende lørdag!

KOS DEG!!

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂 

#strikk #strikking #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #løvfallgenser #løvfallkardigan #norskstrikkedesign #designsavstrikkelisa #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg