RÅLEKKER JULEGAVE

Susan Rainey

“Bare et lite øyeblikk” (Dåner!!! *Klask!*) Wow fy søren dette var lekre saker altså! Jøss!!! Eg måtte skumlese litt gjennom info`en på denne og fant i allefall ut at perlene skulle ikkje træs på garnet før man legger opp! TAKK OG PRIS! Da er det i det minste håpe syns eg 🙂 Har nemlig strikket noe hvor man måtte træ på perlene først og hekkan det tok tid! Me snakker noe som å træ på 2795 perler et eller annet! Det er slik tålmodighet eg ikkje er så god på, men å ta en perle og strikke den inn, det skal jo gå rimelig kjapt, det blir nesten som å plukke opp en kontrasttråd, ikkje det?

 

 

SNOWFALL HAT
Str XS, S, M, L, XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Susan Rainey

Disse også, rett og slett vakkert! Velg den fargen du liker best! Her vil det stråle i hvilken som helt fargeskala! WoW eg er helt betatt her eg sitter på en mandags morgen! Snakk om å VÅKNET kjapt!

SNOWFALL MITTS
Str XS, S, M, L, XL

 

 

* * * *

Jaja, da var det altså nok en mandag og det er i dag 46 dager til Julaften……Hmmm det sies at eg skal pynte til JUL i slutten av DENNE måneden! Får det ikkje til å stemme, det er for varmt ute!
Hvor er frosta liksom, ja for det er virkelig det minste kravet eg kan stille før
Julenissen skal ut på trappa, enig eller?

Uansett, eg skal bare la denne uka slide avgårde mens me skal prøve å få gjort litt av det me har planlagt + at på førstkommende lørdag skal eg på kurs! YES! Det er år og dag siden eg unte meg noe slik, men på lørdag skjer det faktisk! Ranveig og eg skal på GarnFargings Kurs hos Helle Slente!
Har du sett garnet hennes eller?? WOW! For noen farger! Vakre! Nei, eg har ikkje tenkt og begynne
å farge garn, men eg har litt lyst å lære det likevel så kanskje eg muligens i et akutt behov kan farge en hespe eller 2 til meg selv? Det er jo litt kjekt å kunne + at eg kommer meg litt ut 🙂
Blir sikkert koselig og gøy! Satser på at det IKKJE er frost og glatt da for det er et godt stykke å kjøre og eg liker meg ikkje om det blir bevegelser feil vei på hjula!

Anyway, eg fikk startet på Shetland Triangle sjalet i går og ble ferdig med Nakke Rapporten, da la eg det i kurven og fikk gang på vott nr 2 og den skal eg avslutte etter at eg har dusjet 🙂 Blir nok ferdig med det votteparet i dag og da er det å fortsette på sjalet 🙂 Ligger litt bilder av det på SnapChat 🙂

Ellers er det samme rutiner som en vanlig mandag, det blir kjøring til trening i kwell og det nærmer seg nå fort NY og spennende Gradering på Dib 🙂 Krysser fingrene! Eg er så imponert over hva han KAN og hva han har lært og alt han kan si på Koreansk! OMG! Det er jo ene eksamen jo! *Stolt*

Men, du får kose deg og ha en deilig dag!

HUSK;
NYT DEN LITT OGSÅ!

Go`klem fra ei UkeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkmedperler #lue #halfmittens #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

1 kommentar
    1. Ja det må jeg si, den lua var magisk vakker, måtte inn å se på den.
      Det ser så spennende ut med garnfarging, det kunne jeg godt ha tenkt meg ja. Kos deg på kurs, gleder meg til å lese om din opplevelse.

Siste innlegg