JULEGAVE TIL DIN MEST TROFASTE VENN – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

JL

 

Me må jo huske på alle når det kommer til Julegaver, ja og da mener eg ALLE! Stefano D`Milo her
i huset som egentlig er Sjef Nr 1 får selvfølge gaver under treet, men tror ikkje eg skal bruke tiden til
å strikke til han annet enn tepper og DET har han mer enn nok av! Har gått med minst et par kilo av deilig alpakkagarn i alle teppene hans hehe Kun det beste er godt nok skal vites og han vet å sette pris på det 🙂 Muligens det er på tide med en liten oppfriskning i senga hans? Siste tilskudd er en SVÆR hettejakke eg strikka til meg selv i dobbel alpakka, eg likte den ikkje på og nå ligger
han å surrer og koser seg med den!

Da Puzi (Mamma`en til Milo) var lita strikket eg en Marius genser til henne HAHA Framlabbene sto rett ut til hver sin side så var totalt skivebom HAHA Strikket så en Setedalsvest og den var ikkje før kommet på før hun flekket den av! Tror en god og varm strikkegenser passer bedre til hunder eg,
de har vel gjerne litt mer oppdragelse enn en katt når det kommer til klær haha Puzi var ikkje takknemlig da, men kom igjen med alpakkatepper og alpakkagarn generelt! Hun elsket det og det samme gjør Milo 🙂 Har også strikket min kvote av lekemus til dem begge, de ble lekt i stykker og det måtte stadig produseres 🙂 Jadda, det er veldig kjekt og koselig med 4 beinte barn 🙂

 

 

PERFECT FIT DOG & CAT SWEATER
Bildet over
Str XXXS—> XXXL

 

 

 

 

 

 

 


I går kwell fikk eg endelig satt meg ned med sjalet og nå har eg strikket 2 rapporter av Body Delen 🙂 Det går som en drøm og det tok ikkje mange pinnene før det gikk av seg selv! Har strikket noen
og 30 av dette sjalet så det sitter vel litt i fingrene ennå 🙂 Kan virkelig anbefale dette sjalet,
det er slettes ikkje vanskelig 

Oppskriften den kan du kjøpe HER!
Du kan i grunnen strikke med den pinnen du vil og det garnet du vil, for å få den størrelsen du
vil ha regulerer du bare hvor mange ganger du strikker Body Delen 🙂 

 

 


Eg strikker i garnet Nord på pinne 3,5, første gang eg strikker med dette garnet og det er skikkelig herlig å strikke med 🙂 Fargen heter Pudder Rosa og er helt skjønn – Satser på at det faller i smak hos mottaker 🙂 Etter som eg husker så tror eg at eg skal strikke 12 eller 14 rapporter på Body for å få et stooort sjal som kan surres rundt halsen 🙂

* * * *

Er i grunnen bare innom en liten tur mens eg får i meg en anseelig mengde morgenkaffi, skal nemligen til legen kl 11. Nå skal de der skuldrene mine sjekket, har allerede tatt rønken av begge
2 (får resultatet i dag) og i dag skal det tas ultralyd så eg er litt spent hva det totale resultatet blir! Eg har aldri fått strikkeforbud fordi når eg strikker er det ikkje bevegelse i skuldrene (noe legen har sjekket) og det gjør heller ikkje vondt. Men kom igjen om eg løfter/bærer noe eller løfter armene ut fra kroppen, det er som det brenner og det blir låsning. Har påvist Atrose så nå spørs det hvor langt det er kommet.

Ali skal kjøre meg så da får me oss begge en liten luftetur. Dib er på hospitering i dag også og kommer seg hjem selv så når eg er hjemme igjen er det bare å komme seg tilbake til KoseModus og strikke
i vei på sjalet 🙂 Vurderer også å få et par votter på pinnene for å ha noe å bytte på – skal jo ha et par votter sammen med sjalet som en Julegave, muligens også en lue 🙂

Men, du får kose deg og ha en uforglemmelig tirsdag, søren ikkje så lenge til før me nesten må bytte ut strikkekurven med BAKEBOLLEN!! Oj Oj det skjer vel før eg nesten rekker å snu meg!

KOS DEG OG HUSK
Å NYT NOEN TIMER OGSÅ

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #hundegenser #julegave #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg