FARGERIK VINTER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Camille Coizy Delahaie

 

Hvis du liker å leke med farger og deilig mønster, ja da kan du virkelig slå ut håret på disse sprekke luene! La du lyse opp i en mørk årstid, garanterer at du bli glad for å trekke disse nedover ørene
og ikkje alltid den vanlige svarte! Som eg har sagt så har eg samme smak på luer som på sokker;
Jo sprøere jo bedre syns og ikkje minst er det så kjekt å strikke! “Bare èn runde til, kun 1” hehe

HONEYMOON BEANIE
Bildet over
En Voksen Størrelse

Camille Coizy Delahaie
 

Denne halsen ser jo rett og slett himmelsk god ut!
 

ULTRA
One Size

Camille Coizy Delahaie


C`EST PAS LE PÉROU!

One Size (53 cm)

* * * *

Å fytti, men i dag var det SURT ute! Skikkelig guffent! Pakka meg inn i vinterjakke og sjal + eg fyrte opp setevarmeren i bilen haha Ble passe irritert da me kom til legen; Eg hadde time kl 11, gikk til luka 10.55 og spurte om det var mye ventetid, fikk da til svar at den personen som hadde time kl 9.45 ikkje hadde vært inne ennå! Dvs det var 5 før meg + at det er lunsj kl 12, så eg hadde nok ikkje kommet inn før halv ett og da hadde sikkert legen hatt dårlig tid og det hadde gått ut over meg! Snakker av erfaring der kan du si, derfor ba eg bare om en ny time og gikk igjen! Egentlig veldig irriterende, men men

Dvs eg sto opp TIDLIG uten grunn i dag så ganske straks nå skal eg slenge meg på sofaen sånn at eg får masse effektiv strikketid i kwell 🙂 *Fornuftig* 

KOS DEG OG HA EN
FORBLÅST ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #hat #lue #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg