TIL DEG SOM ELSKER Å HEKLE!

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

 

Dette er som en nydelig EVENTYR for oss som bare elsker å hekle! Tro meg, de er ikkje så vanskelige-enklere enn du gjerne tror, MEN, du må være sirlig nøye for at figurere skal få den rette fasongen 🙂 Eg har heklet flere av Lydia Tresselt sine figurer og eg er bare totalt riv ruskende forelsket!

Til glede for dere som evn sliter litt med engelske oppskrifter, nå finnes oppskriftene på mangen språk, bla svensk og dansk!  Når du har kjøpt en oppskrift har du alle språk tilgjengelig
og du kan da bare velget hvilket du f.eks vil bruke 🙂

Så, hvis du er på jakt etter noe virkelig lekkert som du bare vil nyte og kose deg med,
ja så har du en flott samling med oppskrifter her! Eg har heklet mine figurere i Holst Supesoft på heklenål nr 2 og det ble skikkelig fast og lekkert 🙂 

Legger ut bare masse bilder til inspo så kommer link til oppskriftene til slutt:

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

Lalylala Handmade / Lydia Tresselt

ALLE disse + MANGEN flere kan du kjøpe HER, ja eg bare advarer her og nå:
Det enkelt å havne på glattisen og virkelig få problemer med hvilke du skal velge! hehe
KOS DEG!

* * * *


Eg er i grunnen bare innom en svippas mens eg svelger unna på morgenkaffien! Er nemligen ikkje så veldig lenge før eg skal avgårde! Ranveig kommer her litt over kl 11 og da er det strake veien hjem til Helle Slente og kurs i Garnfarging 🙂 Gleder meg masse og det blir sikkert kjempegøy!

Krysser bare armer og bein for at det verken daler snø eller blir glatt! Eg er hysterisk pysete når det kommer til glatte veier! I år har med nye vinterdekk, men IKKJE pigg!! På terrassen akkurat nå ligger det et tjukt lagt med haggel som er frosset! Hmmm men ok, trøster meg med at det er meldt 6-7 gr 
og ikkje mer nedbør før etter kl 15 og da er me på vei hjem 🙂 Du ser det, me skal til Ålgård og det er mange ganger me her i Tananger har sol og + grader mens på Ålgård er det minus og snø! hehe

Hvis eg ikkje blir for ivrig og fokusert så husker eg gjerne å filme litt på Snapchat så du får svippe innom å ta en kikk så skal eg prøve å gjøre mitt beste! (Snapchat–> vibbedille)

Når eg kommer hjem sånn ca i 16 tiden er det nok klart for lasagne tenker eg, planen er i grunnen at eg skal lage den, men det er vel lov å håpe at den da står i ovnen?? *ler*

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG LØRDAG

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pattern #crochetpattern #lalylala #lydiatresselt #nydelighekling #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstlrstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

3 kommentarer

Siste innlegg