HEADBAND – LYNKJAPPE OG LEKRE JULEGAVER

Jenise Hope

 

Når det er litt småkaldt, men likevel for varmt med en lue, ja DA er det supert med et pannebånd 🙂 Dessuten er det herlig å bruke hvis man har langt hår 😉 Eg har min klare favoritt når det kommer til hårband/pannebånd og det er  CALORIMETRY – søren eg har strikket en del av de! Hvis eg har nok av det gule garnet etter vottene blir det et slikt! JuHuuu Eg skal skinne som ei sol i vinter haha

 

 

VEINED LEAF HEADBAND
Bildet over

Str fra Nyfødt til Large

 

 

 

 

 

 

 

 

Jenise Hope

 

WAVES HEADBAND
Str S og L

 

 

 

 

 

 

 

 

Jenise Hope

 

ROUND ABOUT HEADBAND
Fra str Nyfødt til Large

 

 

 

 

 

 

 

 

Jenise Hope

 

GOTHIC WINDIWS HEADBAND
Str 20–> 24 inch

 

 

 

 

* * * *

Aha en hel søndag foran meg, KUN til å nytes! Kan neppe bli bedre enn det 🙂
Trodde eg la meg UTEN alarm i går, ja tanken var nå i allefall å slå den av, men da den kimet opp hele soverommet litt over 8 i morges innså eg at Gullfiskhukommelsen nok eg gang hadde kicket inn!
Jaja, så ble det en tidlig start da – heldigvis at eg la meg tidlig i går! Sola sto opp før meg og den lyste opp hele stua så det var frem med både lameller og gardiner! Snakk om smørblid!

Søren meg godt at eg bakte eg kake før eg la meg i går, det er jo jaggu meg Farsdag i dag jo! Nok en gang spilte Gullfisken meg et realt puss! Amira blir 22 år i morgen så det er den egentlig grunnen for kaka, men godt de kan dele, ja hun og pappa`en hehe Eg har ikkje de store planene da det er Ali som skal digge til en god middag og eg må ta igjen tapt strikketid fra i går 🙂 Hvis eg er heldig blir nok vott nr 2 ferdig i dag 🙂 Blir nok flere av disse og sikkert under treet vil eg tro 🙂 Skikkelig kjekke!

Eg skal vise mine litt senere i dag og da er også oppskriften tilgjengelig 🙂 JuHuuu
Hvis du liker votter, ja så kan eg love deg at du aldri har strikket maken, her snakker med skikkelig formstrikka votter som passer til DIN hånd og ikkje naboen sin 🙂 LOVE IT!

Tror bare eg tar meg en kattevask i vasken i dag så blir det vel en dusj til kvelds tenker eg! Rart det der, sånn som i går vettu, eg koset meg og hadde det så kjekt! Ja Ranveig er ei herlig dame å være på tur med, men likevel så er eg helt utslitt i dag – dog på en god måte 🙂 Er LITT gira på å prøve meg på noe garnfarging her hjemme, men eg må prøve å styre meg da eg har litt som skal strikkes 🙂
Blir nok til at eg bestiller farger før Jul, men så kan eg jo kose meg med det etter Nyttår?
Tiden vil vise 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG VINTERDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #headband #pannebånd #strikkeoppskrift #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg