HO HO HO – GRATIS OPPSKRIFT

Spin a Yarn Crochet

 

Eg er et skikkelig Julemenneske, men ingenting blir rødt før 1.helga i advent. Dvs eg starter pyntinga om torsdagen ca slik at når me setter oss ned fredags kwell så er i allefall stua ferdig-Gleder meg til det og nå er det ikkje lenge til 🙂 Juledilldall ting syns eg er koselig å lage til i desember for da har eg den riktige stemningen og eg pynter med tingene etter hvert. Reinsdyrene over gikk rett hjem kan du si! Awww sååå søte 🙂

Dette er ikkje vanskelig å hekle, for og bakstykke hekles hver for seg
og så hekles den sammen og fylles 🙂 Rene plankekjøringa 🙂 

 

 

 

 

Spin a Yarn Crochet

 

HOLIDAY DEER
Gratis Oppskrift m/bildetutorial
Hekles på når nr 3,5 med det garnet som måtte passe 🙂

* * * *

Ahaaa ser ut til at dette blir fine kwellen! Spiste deilig middag, skled under dyna kvart over 5 (Etter at eg hadde vasket både badet og gangene!) Bursov til kl 7, eneste feilen eg gjorde var å legge meg med koseklærene på meg fordi det var så kaldt under dyna! Frøs som en gjøk da eg våknet så eg klikket bare på kaffien og sto i en glovarm dusj mens den putret! Nå har eg det bare deilig vettu!

Har forresten kun tommelen igjen på votten og den skal strikkes nå etterpå og så kaster eg meg over neste vott og NESTE par tror eg blir i Alaska 🙂 Spennende 🙂

Men nå er det kaffi, strikking og kos 🙂

NYT EN DEILIG KWELL
DU OGSÅ

Go`klem fra ei god og varm Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pattern #freepattern #gratishekleoppskrift #holidaydeer #julepynt #jul #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

4 kommentarer
    1. Har du oppskriften på disse eg er interessert i å få oppskriften else Marie Nilsen holmøyane mobiltelefon er91524508

    2. Jeg ble den heldige vinner av luemønstret tilslutt. Gleder meg til å starte med den. Takker så masse. :-). Lurer på hva som har skjedd. De siste to dagene har det ikke kommet fram bilder på bloggen din. Kommer bare gråe “bilder”. Er det bare til meg, eller har flere opplevd det? Jeg har prøvd på forskjellige brett/pc. Sølvi B

    3. Anonym: Skjønner ikkje det eg heller, er 2 andre som har sagt det samme ellers så merker eg ingenting. Ikkje vet eg om det er noe eg kan gjøre heller 🙁

Siste innlegg