KOSELIG OG GRATIS SMÅSTRIKK TIL JUL

Charlotte Kaae


Ok, det begynner for mangen å nærme seg enden på å strikke Julegavene (?) Ho Ho Ho Da er det jo andre ting man kan angripe! Ja sånn småplukk som man kan kose seg meg! Alle disse ornamentene som det er oppskrift på her kan du strikke så mange du orker av, bruke de til å pynte opp gavene du skal pakke inne eller henge de på treet 🙂 Hvis du gir bort hjemmelaga kaker eller snop, pakk de inn
i cellofanposer og stæsj opp posen med f.eks et Juletre 🙂 Skikkelig koselig 🙂 Du kan bruke det garnet og de pinnene du vil, sy på litt perler eller paljetter og rett og slett bare kos deg 🙂

 

 

DE SØDESTE JULETRÆER
Bildet over
Gratis Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Charlotte Kaae

 

JULEHJERTER
Gratis Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Charlotte Kaae

 

DE MINDSTE JULESOKKER
Gratis Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Knit Picks/Nina Isaacson

 

SWEATER ORNAMENT
Gratis Engelsk Strikkeoppskrift

* * * *

Tja, eg er ikkje helt i havn med gavene som skal strikkes så eg prøver å drøye småplukk enn så lenge, men det er absolutt aktuelt kan du si! Eg elsker jo sånt! Skal straks felle av votten på 3.par – ble mer dilling enn planlagt i dag, men nå er det kwell og det som skulle gjøres er gjort + middagen er i magen.

Kjørte Dib i bursdag kl 16 så han kommer vel snart hjem vil eg tro. De skulle først være hjemme å spise og så skulle de til “EscapeRoom” en times tid og det gleder eg meg til å høre om!

Dessuten er det jo Finalen i Skal Vi Danse og eg vet ikkje hvem eg heier på for de er jo så flinke begge to! WOW for et nivå sier eg bare 🙂 Skal virkelig KOoOSE meg, men nå vurdere eg å ta meg en lang dusj først for eg er i grunnen litt sløv her eg sitter 🙂 Må være skikkelig våken slik at eg kan rangle!

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #jul #juleornament

0 kommentarer

Siste innlegg