JULETE KOSESTRIKK – GRATIS OPPSKRIFTER

 Amanda Berry

Lager du JuleBy i stua di? Ja da har du noen av innbyggerene her, det er bare å snappe til seg
og strikke i vei. I oppgitt garn og pinner blir disse ca 10 cm høye, eg hadde glatt gått for max pinne 2,5 og sokkegarn her og bare virkelig koselig meg! DA får du små figurer som kan bo i de minste husa, henge på det lille Juletreet i gangen og f.eks stæsje opp Julegavene du skal gi bort 🙂
Jepp, mange bruksområder for disse herlige figurene 🙂

DINKY CHRISTMAS TOYS


 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

RENÉ THE REINDEER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

CHRISTMAS TREE EGG COZY
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

TEENY PENGUIN
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

SANTA HAT EGG COZY
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Amanda Berry

 

FESTIVE OWLS

 

 

 

 

 

 

 

Amanda Berry

 

ROCKIN`ROBINS

 

 

 

 

 

 


 

 Amanda Berry

 

CHRISTMAS STOCKING
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

GINGERBREAD MAN
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 Amanda Berry

 

NUTCRACKER PRINCE

 

 

 

 

* * * *

Tja, da var jammen denne helga over like fort som den startet! 34 dager til Julaften! Jøss eg må bare få opp tempoet på de der Julegavene mine, har en del tøfler også som skal pyntes litt på!

Eg må virkelig bare håpe at eg ikkje får strikkeforbud i morgen når eg er hos legen med skuldrene mine! Han har aldri hentydet til at det blir aktuelt så eg krysser fingrene, men det blir jo spennende å høre hva som skjer. Nå har eg vært så forsiktig med f.eks bæring/løfting i lange tider selv om det ikkje alltid er lett, men bedre har det ikkje blitt.

Nå er eg uansett klar for å starte på vott 2 i det 3.paret og etter den votten tror eg det må bli et par luer, ja eg har jo funnet en enkelt, men akk så deilig oppskrift som eg tror de unge vil like. DENNE tenker eg går fort å strikke, enkel, men likevel ganske skjønn 🙂

Det er nesten bare å komme i gang med dagen strikkeøkt 🙂 

KOS DEG OG HA EN
SUPER SØNDAG

Go`klem fra ei noe sløv Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #jul #christmas #småstrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg