URBANT, FARGERIKT OG STILIG! – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Beata Jezek

 

Litt sprøtt, men likevel stilig og et friskt pust 🙂 Minner litt om WestKnits syns eg som eg også liker veldig godt! Kjekt å leke med farger på denne måten, det virker litt som om man tar det man har
og smeller det sammen- det er sikkert mer planlagt enn som så hehe Kult uansett 🙂

 

 

FLYING FRINGE
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 


 

Beata Jezek

 

BASELINE
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Beata Jezek

 

OUTLINE
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Hedgehog FibresPicture: Miki BarlokBeata Jezek

 

READY STEADY
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Beata Jezek

 

PILLINATION
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Husker du eg nevnte for en stund siden at eg følte eg var svimmel og rar? Ja sånn har eg vært i dag også og ganske så utafor, forrige gang, for ca 1 mnd siden endte det i et døgn migrene. Hvis dette er tilfellet denne måneden også så er det noe “nytt” som har lagt seg til migrenen min Hmmmm
Syns det er nok med heftig migrene et døgn eg…..har sovet i over 3 t i ettermiddag….

Ikkje har eg fått strikket heller i dag, ikkje EN maske! Med dette tempoet går det adondas med Julegavene hehe Fikk tvungen oppdatering på Windows i dag og på det brukte eg 2 timer på!
Kjipt altså! Satt bare å duppa og klikket på musa når det var nødvendig 🙂

Tror eg skal prøve å ta meg en dusj og se om ikkje tingenes tilstand blir bedre 🙂 

KOS DEG OG HA EN
FIN-FIN KWELL

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #urban #stilig #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Ikke så rart det minner om Westknits 🙂 Beata = Hedgehogfibers som er Stephen Wests favorittgarn, mener jeg å huske

Siste innlegg