KOSELIG KWELL MED JULEGAVE STRIKK


Det eneste som mangler for at kwellen virkelig skal være komplett er dalende snø uta for vinduene
og fyr i peisen! Fyr i peisen er bare et par tastetrykk unna, jepp for “Alt i Box” sin levende peis funker fjell på stemningen, verre er det med snøen……ja for ute plasker det ned
og det skal det visst nok gjøre ei stund…

 

Men med det riktige innstillingen skal det da slettes ikkje så mye til før man kan kose seg! I mitt tilfellet begynte det i formiddag da eg fikk unnagjort litt som måtte gjøres, hjem og sparka av meg skoa,
kokte kaffi og lempet Apotekposen over til begge gutta mine som har blitt skikkelig forkjøla…
KREMT…”ManneFlonså” *ler meg ihjel* men satser på at Otrivin Menthol smeller opp alt som er tett 🙂 Kjør på sier eg bare 🙂

 

Da ting var under kontroll plukket eg bare med meg en ren pysj fra tørkestativet, som forøvrig har stått
i gangen MED hengende (TØRRE!) klær siden søndag, planen er å se om det blir ny rekord hvor lenge en klevask kan henge før noe reagerer haha Mine armer har nemlig fått forbud mot slike ting så eg galant overser det 🙂 Anyway, veien gikk rett i dusjen, for som sagt; Det var surt og kaldt ute!

Deilig å ha seg en lang dusj og skuldrene mine myker seg litt opp samtidig som eg dufter deilig 🙂
Når dusjen var ferdig var kaffien likeså og nå har eg parkert meg i Go`stolen med gode tova Marius sokker på beina – NOP, det kan sjeldent bli noe særlig bedre enn det 🙂 Prikken over I`en er det deilige strikketøyet mitt! Ja det er pinne 6 (som eg vanligvis ikkje liker, men eg nyter det nå) Elsker fargen på garnet
som er Pudderrosa og skjønner godt at eg bare MÅTTE kjøpe det når eg var på Nille i går. 

Rart ser du, man trooor man nærmer seg enden på gavene som skal strikkes, men nye ting POPPER opp gang på gang hehe Ja som disse vottene! Ser at ganske mangen strikke dem og de er så skjønne syns eg. Planen pr NU var å strikke 2 par, men det var FØR me fikk invitasjonen til Tae Kwon Do`en sin årlige Julegrøt fest med STOR utloddning……Hver familie ta med en premie, så da spørs det om ikkje eg strikker en premie til det 🙂 Er vel bra nok det?? Ja me sier det sånn 🙂

 

Mens eg var i dusjen har Ali startet DEMONTERINGEN av gjesterommet og nå har me også en seng til i garasjen! Gangen er noe kaos nå og thrilleren fortsetter i morgen! Tro hva som er i gjære her
i heimen? Men ting SKAL og MÅ være ferdig FØR tirsdag for da skal nemligen alle Juleeskene opp fra garasjen og der med er det i gang med pyntesjauen! Ho Ho Ho

 

 

 

Hvis du kunne tenke deg slike votter du også kan eg fortelle så pass at oppskriften er meget bra forklart så selv om du skulle være nybegynner fikser du denne meget godt, men pga extra notater
i oppskrifter beregnet på ferske strikkere anbefaler eg derfor at du kjøpe oppskriften
HER
Samme vott kan du også kjøpes hos Sandnes, men da UTEN fordelen for nybegynnere

 

 

Noe mer som eg KOoOSER meg med er dette! Ja det var faktisk som BALSAM for sjela!
Fikk nemligen det nydelige inspirasjonsheftet fra Petito og man må jo bare elske det og extra farlig er det jo når eg har herlige småtroll å strikke til 🙂 Inneholder noen oppskrifter fra PetiteKnit og Sandnes 🙂
Heftet kan du kjøpe
HER og etter noen dager ligger det i postkassa. Eg har kjøpt mitt eget blad så dette er bare et veldig koselig Tips 🙂

Nå er eg klar til i klikke på Tv, jepp for eg digger “Huskestue” kl 19 selv om det reprise, nok en gang er det helt OK med Gullfiskhukommelse, der etter følger det på med Truls og Hellstrøm kl 20
og senere Farmen, ja det er jo NESTEN som en lørdag jo! MoHaaaa

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

Bare DU kan gjøre den perfekt for deg selv!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #hjertevotten #petito #wildflowers #strikkeblogg #julegavestrikk #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

2 kommentarer

Siste innlegg