DEILIG GENSER OG HERLIG FREDAGS KWELL

Alicia Plummer


Mmm så deilig! Ja begge disse gensrene likte eg veldig godt! Genseren over ga meg en god følelse
i uttrykket den gir meg, myk, god og koselig på en måte 🙂 Ser helt herlig ut spør du meg! Skulle eg har strikket meg denne skulle det ha vært i akkurat samme fargekombo 🙂

 

 

PINE SHADOWS
Bildet over
Opp til 128,5 cm i brystvidde
Strikket i et garn som er blanding av Merino og Mohair, 
Orginalgarnet finner du
HER!

 

 

 

 

 

 

 

 

Suvi Simola

Aha denne er strikket i favoritt garnet mitt (Som eg ennå ikkje har strikket noe av!) Brooklyn Tweed LOFT, kanskje eg skal ønske meg en hespe til Jul!? hehe Ja, kanskje eg bare skal skrive en diskre Julegave Liste å legge den i Ali sin lommebok!?? hehe Kan være at det hadde funket 🙂

 

 

NOUX
Opp til 130,5 cm i brystvidde

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har me VIRKELIG stått på hodet og fått ting gjort! Da spesielt Ali, ja nå er han formelig slitt i 2! Han fikk jo sove et par timer i formiddag før me kom oss på butikken hvor me hentet hjem helgekosen. Hentet Dib og kom oss hjem. Mens eg pakket ut og plasserte varene begynte Ali vettu, og hekkan som han styrte i vei! 2 sovero, som skulle byttes på og siden me har King Size i Continental utgaven ble det virkelig et styr, men den kom da på plass til slutt og snakk om å finne Hybelkanin Kolloni(er) under senga! Ja den er noen cm`er over gulvet og det er umulig å komme under for å vaske eller noe så Ali gjorde rent det soverommet med èn gang. Eg fikk av sengetøyet på vår seng og da brant skuldrene så Ali fikk lagt på rent på alle våre dyner og puter! Nå er det JUL på vårt rom Ho Ho Ho

Siden eg trodde han etter det ville være ferdig bare forsvant eg i dusjen og fikk på meg pysjen!
Men han fortsatt på kjøkkenet, vasket og styrte i vei samtidig som han laget middagen til i morgen (Oksesteik) + kwellens middag! Eg hadde egentlig planer om å lage Nachos`en som Dib ønsket,
men nå slipper eg jaggu det 🙂 Ja han er veldig snill han Ali så eg kan bare sitte her å ta kwell eg 🙂

Dib er ute på Kvadrat sammen med noen kamerater. De ville ha litt “Black Friday” action + han skulle kjøpe seg en forsterker til gitaren sin. Han ringte nettopp og var helt i ekstase over kjøpet 🙂 

Nå kommer mor mi snart så kwellen kommer nok til å handle om strikking og skravling, helt greit bare eg får med meg “The Voice” Nå skal eg bare koble ut litt før hun kommer 🙂

Har tent masse lys, ja eg måtte tjuvstarte på Julelysa Ho Ho Ho
siden eg var tom for grønne og grå hehe No Problem!

 

 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #genser #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Så fine mønstre du har postet i dag🌸🌸Men oppskriftene er vel på engelsk??
      Jeg har vegret meg for å starte på et engelsk prosjekt! I grunnen er det bare tull, siden jeg har engelsk grunnfag😂Men det er nå en gan slik, at strikking er hobbyen, og da skal jeg ha det «straight forward» 😃😃God helg!

    2. Rigmor Burmo: Det er utrolig mer Straight Forward på engelsk enn på norsk skal eg si deg 😉 Du bør prøve en gang og du vilbli gledelig overrasket 🙂

Siste innlegg