MORSOMME BABYSOKKER – GRATIS OPPSKRIFT

Marina Hoffstrom

Eg måtte smile, ja nesten le litt når eg så disse og eg syns de passet supert en rufsete og kald koselørdags formiddag, enig i det – Ikkje sant? I dag syns eg du kan ta en ørliten pause i fra det du strikker på, finn noen gode pinner og et garn du elsker og rett og slett strikket et par Baby Sokker!
Hvor gøy er vel ikkje det?? Eg kan med det blotte øyet SE at disse sokkene “sitter” godt på en liten fot, noe også designeren kan bekrefte 🙂

 

Det er kun en størrelse i oppskriften, det eneste som regulerer den er dine valg av pinner og garn 🙂 Når eg tenker meg om så har eg strikket noen lignende til min voksne niese for noen år siden og sokken sitter som et skudd på foten! De heter MOJO og du finner GRATIS oppskrift HER! Se nå ja, det ble 2 gratis oppskrifter på deg med en gang det og dette er skikkelig herlige Julegaver spør du meg 🙂

 

 

 

BABY TRAIN SOCKS
Bildet over
Strikk dem så store/små du vil

 

 

 

 

* * * *

Vet`kje med deg, men eg fikk ALT for lite ME-TIME og ladetid i går så eg føler meg noe dradd i alle rettninger i dag og har bare galant bestemt meg for at eg trenger tid for meg selv i dag! Ja i fred og ro uten noe mas og styr rundt meg rett og slett hehe Ble for mye olle bolle i går, ikkje fikk eg sett
The Voice skikkelig heller for eg liker å HØRE og ikkje skravle da haha Men men, akkurat det går vel
i reprise i dag ikkje det tro? Uansett, eg hadde alarmen på 10 for eg ble ganske så sen i seng, men eg husker verken at det ringte eller at eg skrudde den av så Ali vekket meg kvart over 11! ALT for sent!

Jaja er ingenting eg skal gjør uansett, men hadde eg hatt Julepynten her nå ja da hadde eg startet pyntinga! Ser flere og flere pynte denne helga og eg angrer på at eg ikkje beregnet det! Tror eskene bare MÅ komme seg opp på mandag slik at eg kan starte på tirsdag formiddag!! EG VIL HA JUL!

Ali har styringa på dagens middag så eg tror bare eg svipper innom dusjen og kommer meg
i strikkemodus og får ferdig lua eg strikker på 🙂 Må få gang på den pyntinga med tøflene også!
Kjenner eg har litt panikk for de, men eg får fikse en liten kurv med det eg trenger og bare sette meg ned en kwell og bare få det gjort 🙂 *Puster dypt med magen*

Da får du kose deg og ha en skjønn lørdag 🙂

KOS DEG MASSE

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #babysokker #baby #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
      1. Nå er dette innlegget 2 år gammel og ting endre seg. Sokkene som er hovedsaken i innlegget er gratis, men de andre eg nevner er nå kommet i et magasin.

Siste innlegg