LUKE NR 4 – JULESEKKEN – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Graeme Knowles-Miller

 

Tenk så koselig å levere ut Julegavene i hjemmlaga Gaveposer, strikket av deg? Denne kan jo også fint brukes som gavesekk for Julenissen!? Har du tenkt på det? Ja at du må sette en Gavepose på trappa om nissen skal banke på og komme inn for å dele ut gavene? Se det ja! Der var det noe du hadde glemt, da er det godt at disse sekkene strikkes med tjukt garn og tjukke pinner!
Det er bare å hive seg rundt og sette i gang rett og slett 🙂 20 dager til Afta!

 

 

 

 

CHRISTMAS BAG-SNOWFLAKE
Bildet over
Str 54cm X 53 cm
JA, oppskriften er på engelsk, men til gjengjelde er den SUPER LETT 🙂
Du kan f.eks strikke de i garnet Andes fra Drops – Deilig garn!

 

Du finner 2 andre Gaveposer fra samme designer HER og HER! Kos deg 🙂
Alle 3 oppskriftene er Gratis

 

 

 

 

* * * *

Ok, mandag…….*smatter litt*, Tja, hva skal man vel finne på i dag mon tro? Dib kommer veldig tidlig hjem fra skolen i dag fordi de kun skulle der for å vite hva de skal ha eksamen i 🙂 Blir spennende!
Han håper på NATURFAG! Vel, det ønsket har han da ikkje arva av meg kan du si, men kommer han opp i det sier han det er plankekjøring rett opp til en 6`er 🙂 *Stolt mamma* JA, man kan da skryte av ungene sine uten at noen blir kvalm av den grunn 🙂 Han er utrolig flink på skolen og jobber for det også så det er virkelig vel fortjent 🙂 Det har bare gått oppover fra dag 1 i 8.kl-overhodet ingen nedturer i karakterene og gleder meg over at han kan velge akkurat den skolen han vil neste år <3

Men Hva skal eg ANGRIPE i dag tro?? Kanskje eg bør meege meg til å sette på den vaskemaskinen tro?? Nå er nok sikkert klærene SURE!?!? *ler meg ihjel* Har hørt om sure sokker, men SURE pysjamaser hørt om det før?? Welcome to my laundryroom!

Hvis eg i tillegg setter en deig til Smørkjeks er eg ajoùr i følge tidligere Juler, så dette lover jo godt!
Ellers har eg KUN en 3 cm vrangbord igjen på Bølgehalsen eg strikker, jammen gikk den fort gitt!
Når det er gjort tenkte eg å fortsette på sjalet! På tide at det får min fulle oppmerksomhet, men eg har fortsatt noen luer eg skal strikke så eg kan absolutt ikkje hvile på lauvbærbladene!! Det viktigste er jo at eg koser meg underveis og det gjør eg 🙂 Det gjelder å skynte seg langsomt som KariSafari sa så godt
i Farmen! Ja du, ang Farmen? Følger du med? Hvem håper/tror du vinner? Hallvard virker jo som en klar vinner, men eg liker veldig godt Eunice eg, men trooor kanskje at Kamille har en veldig god sjanse også! Uansett, den finalen blir sykt spennende!! Finalen kommer vel sikkert neste søndag?
Da blir først “The Voice” finale på lørdag og så Farmen på søndag! WOW! For ei HELG!
Kommer jo til å være både psykisk OG fysisk utslitt hehe Blir kjempegøy!

Tja, tro eg beveger meg langsom mot vaskerommet og sparker dagen forsiktig i gang!
Dagen kan faktisk bli noe hektisk tror eg og me avslutter med kjøring/henting på trening i kwell!
Gradering neste tirsdag og er det ferie fra treninga til Januar 🙂

KOS DEG OG HA EN
KNAKENDE FLOTT MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #giftbag #knittingbag #christmasknitting #julestrikk #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg