LUKE NR 6 – STILFULL JULEPYNT – 2 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Patons

Såååå enkelt, men akk så lekkert! Hvilken farge passer best hjemme hos deg? Rødt? Hvitt? Grønt? Sølv? Gull? Det er bare å meske i vei og bare KOoOSE seg! Fort gjort og veldig enkelt, det du trenger uten om strikkepinner er nål og tråd og VIPS så har du en skog ferdig 🙂

 

 

 

FELT TREE ORNAMENT
Bildet over
Store og små trær som toves
Engelske, men LETT oppskrift
Gratis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patons

 

 

Samme teknikk annen fasong, STÆSJ opp treet ditt i en fart og få det lekreste treet i nabolaget!

 

 

FELT CIRCLE ORANMENT
En størrelse
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Oj, allerede den 6. og det er fortsatt bare Krumkaker som har funnet veien opp i kakeboksene! 
Tviler vel på at noe blir bakt i dag heller, men Gaver der i mot skal strikkes på og eg prøver å holde meg ajoùr på alle måter- ikkje alltid like lett når det surrer et lite kaos rundt her hjemme 🙂

På sjalet nå er eg ca halvveis, men siden sjal har en tendens til å bare bli bredere og bredere blir jo omgangene bare leeengre og leeeengre, men det er så nydelig å strikke på! Tenker eg legger opp til ei lue til i dag bare for å ha den på pinnen liksom 🙂 Men hvem vet? Kanskje eg finner meg selv
i bakebollen senere? Lysten og energinivået kan fort endre seg 🙂

Nå blir det bare en liten shaining av meg selv mens ny kaffi traktes og så blir det vel bare å nyte det fantastiske regnværet fra innsiden av terrassedøra! Mer regn skal det visst også bli i dag det er nesten som eg lurer på om den der bøtta er helt utømmelig!??

I nesten innlegg i dag kommer det en koselig Give Away! Ho Ho Ho

KOS DEG OG HA EN
DEILIG DAG!

Go`klem fra ei noe Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #juleornament #julepynt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg