STRIKKERELATERT GIVE AWAY

Tja, hva med litt sånn Julekos midt i uka? Lunamon Design stiller med en premie i dag som er inkl oppskrift på både vinpose (som forøvrig kan brukes til både deilig eplesaft og herlig Olivenlolje som også er fine gaver)
og trekk til en vinboks (Det er også Eplesaft på slike dunker, bare sier det) Kan brukes både til å “pakke inn” gaven i eller å ha på eget Juledekket middagsbord, altså flere muligheter
og den som vinner får muligheten til å strikke begge deler 🙂 

Begge deler er strikket i Karisma Garn og det er en strikkefasthet på 22m/10 cm så her har du muligheten til å bruke mye forskjellig garn og ikkje minst farger! Ja du kan jo f.eks strikke Nyttårsrelaterte trekk? Tja, stjerner og raketter er jo alltid gøy (Vel å merke på avstand! hehe) Strikk trekket ensfarget og du kan stæsje det opp med glitter og paljetter, da vil eg tro de fleste er klar for ei festlig nyttårsafte 🙂 Det er bare å sette i sving fantasien om du har lyst til det 🙂 

 

 

 

 

 

 

TRESS BAG IN BOX-
VINFLASKETREKK

Benytt linken over her om du ønsker å kjøpe oppskriften

Ønsker du å delta på denne Give Awayen er det bare å kommentere her på innlegget i bloggen og eg tar en trekning førstkommende Fredag 8.desember og du vil da få oppskriften tilsendt 🙂
Dvs du har nye prosjekt klare for helga Ho Ho Ho

* * * *

Til nå i dag har eg tatt et overlegent blikk rundt i leiligheten og innsett at rotet faktisk leder 1-0 og eg puttet noe av det inn i den tomme vaskemaskinene og håper på overtaket før eg tar kwell i dag!

Har også sett årets første Julefilm på Netflix og eg kan virkelig anbefale JULEPRINSEN!!! Se den
og KOS deg sier eg bare, du vil garantert sitte igjen med en feel good feeling og nok en gang har du blitt overbevist at det gode alltid overvinner det onde samtidig som du får en eventyrlig avsluttning!
Den inneholder alle faktorer som en Julefilm BØR inneholde og på den måten vil din egen Juleglede begynne å spire nederst i magen og sakte men sikkert så bygger den seg opp, ja og da er det bare å fortsette på den neste Julefilmen, og den neste, ja for lista på Netflix er virkelig lang 🙂

Mens eg så filmen fikk eg strikket en hel rapport på sjalet og er i gang med nok en rapport, men både pinner og garn er tynt så eg syns derfor det vokser tregt, men akk så lekkert det blir!

Dib kom lykke og drivvåt hjem fra sin muntlig eksamen i halv 11 tiden i dag! Han kom ikkje opp
i Naturfag som ønsket, men der i mot Samfunn og dagen i går ble brukt til forberedelser og innsatsen sto til en sterk 5`er som også blir den innførste karakteren! JuHuuuu og Ho Ho Ho

Det har allerede begynt å bli dunkelt ute så noen lys er allerede tent, ja for det plasker ned som bare det ute og det ser ikkje ut som om det skal stoppe med det første! Eneste positive med dette været er at det slettes ikkje er glatt ut, helt umulig med mange + grader! Helt feil vær! Men eg får fortsette
å strikke Julegaver så er det bare å se hva som skjer utover dagen tenker eg!

KOS DEG OG NYT EN
FORTSATT FIN DAG 🙂

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #giveaway #jul #christmas #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

24 kommentarer

Siste innlegg