LUKE 8 – X-MAS PENGUINS – GRATIS HEKLEOPPSKRIFTER

 Stephanie Koras

 

Noen som tør å påstå at Pingviner ikkje feirer Jul!?? Nei, akkurat, var det eg tenkte Ho Ho Ho
Bare man tar på seg en Nisselue så skulle vel det meste være greit vil eg tro og veldig søte var de jo 🙂 Dessuten er det jo kjekt med noen snåle Gratis Hekleoppskrifter så snapp de til deg og legg de på lista de 🙂 Om du får heklet de til denne Julen er det jo også noen veldig skjønne Julegaver 🙂
Eg elsker å hekle på denne måten og har mange figurer på samvittigheten 🙂

 

 

 

X-MAS PENGUINS
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 Stephanie Koras

Søteste Snømannen da gitt! <3

 

 

HENRY
Bildet over

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, da er det HELG! Noe som har gått meg hus forbi denne uka er at DibHassan har fri i dag! Ja han hadde fri i går også, men gikk FRIVILLIG på skolen for å sitte å øve til en fremføring neste uke!
Blir mer effektivt på den måten sa han! Så han sto opp og kom seg avgårde før kl 10 og øvde
helt til kl 15! Det er bare syns eg! I dag der i mot tar han en velfortjent fridag hjemme,
det har vært en hard skoleuke med mye på gang!

Ali og eg handlet litt i går kwell mens Dib var på trening og nå har eg hjemme litt til kakene. I natt fikk eg faktisk kraftig sving på kjøkkenet! Rydda som en gal og fikk ting på plass så nå ser det ganske brukbart ut! Amira rydde og sorterte en del esker i går og da er det kjekt å hjelpe med å lette litt på “trykket” for henne 🙂 Dvs at nå kan eg faktisk BAKE på kjøkkenet 🙂 Når det er mye rot på kjøkkenet klarer eg ikkje å kos meg med det eg skal holde på med

Tenkte eg skulle lage Risboller i dag, det er sånn Swosj så er det 70-80 stk i boksen 🙂 De syns eg er skikkelig gode for eg elsker mørk sjokolade 🙂 Der etter må eg også klippe opp, sukre og tørke flesket før eg legger alt sammen på glass, noe skal også i spissposer som små førjulsgaver 🙂

Tenkte me kan kjøpe litt Mandler i løs vekt på Rema i dag, de hadde ikkje fisk til Milo på Kiwi i går så me på butikken liksom. Hvis eg da smiler ekstra stort til Ali så kanskje han tar å “brenner” de!?
Ja eg syns det er litt skummelt ser du, spesielt når de har sukret seg for DA skal jo sukkeret smelte
og bli til knekk og det går alt så utrolig fort og når man “brenner” de i en stor jernwook må man ha litt krefter når man skal tømme alt ut på bakepapir! Min jobb er å legge bakepapir på benken hehe
Fy søren det er farlig godt altså! Skal også ha noen i spissposer som eg putter opp i noen av gavene 🙂 Karameller er også planen å koke 🙂 Mmmmm de der 1-2-3 Fløtekaramellene er også HIMMELSKE!

Men ok, det var da mer enn nok å gjøre i dag så eg får vel bare starte da!?? Får begynne i det ene hjørnet så går det nok greit jo mer eg rydder vil eg tro….*Smører meg med tålmodighet*

 

 


KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG!

 


Du kan tro det STORMER ute i dag gitt! Hold på hatten sier eg bare!

Go`klem fra ei fortsatt Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratishekleoppskrift #hekleoppskrift #julepynt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Å For noen morsomme og søte pingviner.
      De havner på,som du sier,må ha lista.
      Ønsker deg og dine en fryktelig fin helg,med både baking og strikking.🎂🍰🎄

Siste innlegg