LUKE NR 10 – “LILLEBRORS VINTERSKO” – NORSK OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Heidi Pettersen

 

Snakk om å bli tullet forelsket på et blunk! Awwww så nusselig og skjønt! Nå har eg ingen så små
å strikke til da-Filler`n! Disse er strikket i dobbel Tynn Merino så hvis eg f.eks hadde strikket de i Lima eller Nepal? Da ville de kanskje ha passet til ei lita tulle som er noe eldre? Hmmm tar nå i allefall
å lagrer oppskriften inn til videre så blir det nok testet ut 🙂 Men lekre? Akk ja det var de!

Ha du noen smårolling i kretsen din, ja så ta et par timer en dag og tryll disse av pinnene!
Allerede ferdig med gavene sier du? Gjøkk`e no, dette kan fint være en liten extra gave, bare fordi

 

 

 

LILLEBRORS VINTERSKO
Bildet over
Str 3 og 6 mnd
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Heidi Pettersen

 

Hva med ei skjønn og herlig rillestrikke kyse? Er også strikket i Tynn Merino så her
snakker me ei myk og deilig lue! Så lekker og så enkel!

 

 

VINTERKYSA
Str 0 mnd—> 4 år
Norsk Oppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

OK!! Fakta er det at det er nå KUN 2 uker igjen til Jul og det er absolutt alt for lite!!! *WRÆÆÆL*
Eg har jo bare 3 sorter i boks!! Eg må ha alltid MINST 7, helst og oftes har me mye mer! Ja for eg er inneforstått med at ALLE får sine favoritter og når man er 4 i familien, ja da blir det litt kaker ja!
Men vettu? Det gjør absolutt ingenting, for når alle får sine favoritter så blir det lite på fuglene 🙂
De elsker alle 3 Julekaker og eg er veldig flink til å fòre de + at nå bor jo Amira også hjemme
(Hjertet mitt smelter!) så da vil det heldigvis også bli spist mer 🙂 Her spises det litt kaker hver dag 🙂
Eg digger til et fat med litt av hvert hver kwell og hver gang noen går gjennom stua så plukker de med seg ei kake eller flere 🙂 Jepp, de vet virkelig å kose seg 🙂

I går da eg var ferdig med å bake satte eg like godt en deig til slik at den er klar til i dag 🙂 Deigen har godt av å stå i kjøleskapet noen timer, eller over natta og den skal bli til de deilige og “varme” Smørkjeksene – De er faktisk helt MAGISKE + det er de eneste eg bruker kakestempel på 🙂 GØY!

Om det blir flere kaker i dag vet eg faktisk ikkje, tror eg fant ut at eg har alt eg trenger til Vepsebol så kanskje det blir de? Mmmm smakt de eller?? Ååååå de smelter i munnen når de er ferdige
å eksplodere og er full av knasende smak! En salig fornøyelse rett og slett!

Mor mi komme kanskje her i dag så det er i grunnen avgjørende om det blir flere kaker. Me skal nemlige ta for oss JulegaveLista hennes slik at hun får NettShoppet Julegaver 🙂 Alltid kjekt å shoppe enten det er til meg eller noen andre, kommer også til å benytte anledningen til å kjøpe gave til henne!
Like greit at hun kan plukke seg ut noe, på den måten får hun noen hun liker + at eg slipper å bytte 🙂

Men Ok, eg skal nå ha meg en kopp til med kaffi før eg starter å kjevle! DU kan jo bli med via SnapChat hvis du vil (vibbedille)  🙂 Skal du bake? La meg få se på SnapChat!

KOS DEG MASSE OG HA
EN DEILIG SØNDAG!

Husk Farmen-Finalen i Kwell! Ho Ho Ho

Go`klem fra ei Mega Optimistisk Vibbedille 🙂
#strikk #knit #pattern #freepattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #babystrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppbogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg