LUKE NR: 12 – MERRY CHRISTMAS HO HO HO

RaeLynn Orff

 

Ok, hvorfor ikkje bare ta den heelt ut og kjøre stil i desember på alle områder!?? Dette er jo skikkelig morsomt vil eg påstå! Eg er sikker på at om du hekler dette og tar det på deg, ja så vil du få mange til
å trekke på smilebåndet på din vei 🙂 Litt av Jula er jo DEFINITIVT å gjøre andre glad, ikkje det?
Ja det har du virkelig muligheten til her 🙂 Skal eg røpe noe?? I går kjente eg virkelig på den GODE Julestemningen i magen! Den trenger alltid litt tid på å komme frem og det trenger ikkje være en fast ting som bringer den frem, men i går var det et par øyeblikk hvor eg kjente det i magen og det er så deilig! Nå bare GLEDER eg meg til Jul og det gjør heller ingenting om eg IKKJE blir ferdig med det som eg skulle ha gjort! Nop, for vettu hva?? Jul blir det likevel 🙂

 

 

 

HOLIDAY CHEER MITTS
Bildet over
Str Barn, Ungdom og Voksen

 

 

 

 

 

 

 

 

 RaeLynn Orff

 

 

HOLIDAY CHEER BOOT CUFFS
Str S, M, L og XL

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, i dag blir det drilling av DibHassan i Koreansk!! Gradering i kwell og da må alt være på stell!
Det blir så spennende!! Gleder meg masse! Meeen før kl er 17.30 og me skal avgårde skal eg nå prøve å få gjort mest mulig! Tenker eg må stelle litt med resten av Julepynten i gangen, ja for der er det egentlig bare ROT! Eg får makk i trefoten liksom bare eg går gjennom gangen! Eg har også planer om å få Sjokolade Cookies i kakeboksen og det bør jo være noe kjappe kaker om ikkje deigen blir for stor!
I fjor fløt de ikkje skikkelig ut så eg satser på å være heldig i år-De MÅ bli seige!! Jammy!

Ble labert på strikkefronten i går gitt og dette holder rett og slett ikkje! SKJERPINGS!
Blir da slettes ikkje ferdig med gavene på denne måten! JISES!

Tja, kanskje hvis eg kjapper meg nå, baker kakene i en fart og SÅÅÅ kan eg strikke til me skal gå!
Ja det burde eg få til, hvis eg ikkje er helt skutt når kakene er i boks da! Står virkelig i fare for å pakke inn gavene MED pinner i år!! *ler* Jaja shit happen!

Anyway, du kan jo følge med SnapChat (vibbedille) og se hva som skjer 😉 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #hekleoppskrift #jul #julestæsj #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg