LUKE NR 14: HAR DU MYE WOLLMEISE RESTER?? – ET EVENTYRLIG PROSJEKT!

Astrid Müller

Noen garnrester kaster me lettere enn andre, men Wollmeise rester ja DE sparer man på lenge og vel!
Jepp, eg har en del rester, men også en del nye hesper 🙂 Denne måtte jo være drømmejakken for deg og meg som har mange og fargerike WM rester! Eller hva?? Hvis du virkelig VIL HA denne jakken kommer du ikkje til å bry deg om at oppskriften er på TYSK! *ler* Akkurat som med engelske oppskrifter så finner det oversettelser + at legger du Go`viljen til så forstår
man mer enn man aner av tysk 🙂

 

LOVELY LOONA
Bildet over
Ps: TYSK Strikkeoppskrift

* * * *
God Morgen 🙂 Åååå hvilken deilig morgen! Etter 1 døgn med migrene fra HELL ja da betyr det NADA nix ingenting at man egentlig er helt akterutseilig når det kommer å være ferdig Jul, det å kunne sitte her med et hode som svever av lykke over noen tente lys og kaffi betyr alt akkurat nå!! Det var så heftig i går at Ali måtte holde meg over skåle for at eg skulle få spy + at måtte ligge å holde rundt meg
i senga til eg sovnet! Eg trodde eg skulle miste vettet så vondt var det! Prøvde å motstå å grine for DA blir det bare om enda mye verre! Da Amira kom hjem i går kwell tok hun tak og “kneppet” triggerpunktene i nakken og DA slapp migrene etter en liten time! HEAVEN! Hun har seriøst varme
og magiske hender, akkurat som min kjære svigermor hadde
<3

Pga dette døgnet gikk alle gårsdagen planer i vasken, men eg akter å gjennomføre de i dag! Det første eg skal gjøre når eg vet mor mi er våken er å ringe henne å si at me henter henne i dag slik at hun skal få shoppe gavene sine på nett! Det skulle me ha gjort i går!

Nå først skal eg bare nyte morgentimene og ta igjen de tapte Kaffikoppene eg ikkje fikk i går. Mens eg har sittet her å koset meg (sto opp kl 5!!) har eg gått gjennom mailen min og slettet en HAUG med reklame o.l DA plutselig kom eg over noen mail fra blogg.no (bloggplattformen min) og det viser seg at bloggen min har blitt ranket på Topp20 lista flere måneder i år der i blant for november! Har i grunnen ALDRI følgt med på den lista for eg tenkte at DER havner eg ALDRI, men eg sto på lista hele 5 måneder i 2017, dvs det blir utbetaling i Januar! Eg skalv da eg fylte inn nødvendig info for utbetaling, dette er faktisk ganske stort! Listen og plasseringene er basert på trafikk på bloggen og det er nå virkelig bekreftet at eg skriver Norges STØRSTE Strikkeblogg! *stolt*

TUSEN TAKK til deg! <3

KOS DEG OG HA EN
MAGISK TORSDAG!

Go`klem fra en Lykkelig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #wollmeise #nydeligjakke #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg

6 kommentarer

Siste innlegg