LUKE NR: 16 – ÅRETS SISTE EGOSTRIKK! -NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Anna & Heidi Pickles

 

ENDELIG noen som virkelig har skjønt behovet! Kunne virkelig tenkt meg denne Ferdig Strikka til Jul! For sent å ønske seg muligens?? Hvis man tror på nisser, alver og den gode Fe så er det vel fortsatt rom for at denne havner under treet…..? *Krysser fingrene*

Her trenger du fra 500 til 700 gram av orginalgarnet Pickles Pure Wool – et garn det som virkelig finnes i mange flotte farger! Hvis du trenger 700 gr kommer den på kr 735,- men da har du også den lekreste Onesize`en EVER! Skal du kjøpe en flott onesize kommer den fort opp i 1.500-2.000!

Eg som er selvutnevnt Livsnyter bør virkelig ha meg en slik!?!?! Tro om det må bli en gave fra Julenissen til meg? Ja i form av GARN f.eks?? Eller vettu?? Når eg får min aller første utbetaling på god BloggInnsats i Januar, ja da skal det GARN i hus til denne og da skal eg for første gang prøve Pickles Garn <3 Nå blir eg nødt til å studere alle de lekre fargene som finnes i garnet for dette kan bli vanskelig og for en gang skyld vil eg ha noe ensfarget! Eg får snappe til meg oppskriften med en eneste gang!! Fy søren denne var kjempeherlig! GIVE IT TO ME!!

 

 

 

 

Anna & Heidi Pickles

 

 

HELLO, ONESIE
Bildene over
Norsk Strikkeoppskrift
Str XS—> XL
Brystvidde fra 94 cm-126 cm
Hel lengde fra 145 cm – 161 cm

 


Dette er virkelig en nydelig start på en forhåpentligvis BRA dag! Eg elsker når eg kan sitte her helt ALENE i morgentimene! Takk og pris at eg tok til vett i går og kom meg i seng ca kl 23! Hadde alarmen på kl 9 og prøvde så godt eg kunne å SPRETTE opp av senga, men eg sneeek meg ut i fare for
å vekke han Ali! Eg var på jakt etter ME TIME en tidlig morgen og det fikk eg! De 3 andre bursover!
Ute er det 7 minus og det glitrer på terrassen i soloppgangen og det eneste eg hører er småfuglene som spiser frokost på “Juletreet” vårt
<3 Såååå balsamerende og herlig etter en PYTON fredag!

Eg skal straks valse ut på en RENT og RYDDIG kjøkken for å starte dagens økt med laging av Go`saker! Starter rolig uten noen maskiner og MIN variant tror eg blir knallgod! Siden Dib var med
å handlet i går plukket både han og eg forskjellige ting som me liker og nå skal alt samles i ei mørje! Haha har aldri laget det, men det er ikkje vanskelig og det går ganske kjapt!

Du kan jo bli med på SnapChat (vibbedille) å se hva eg skal lage, er eg heldig blir det hele 3 sorter i dag! Alle 3 er relativt enkle og kjappe og klarer eg dette uten for mye styr, ja da er eg godt på vei med å fylle bokser og glass til Jul, kanskje eg avslutter dagen med SURSILD!?? Det er jo selvfølgelig lov å ta seg vann over hodet og være skikkelig optimist, men ingen kan si at eg ikkje har planene i orden! Ho Ho Ho

Da gjenstår det å se hvor fornøyd eg er i kwell!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG LØRDAG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #onesize #strikkenheldresstilvoksen #picklespurewool #picklesoppskrifter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppbloggg

0 kommentarer

Siste innlegg