LUKE NR 21: LAG DIN HELT EGEN RAMPENISSE – GRATIS OPPSKRIFT

Sydney Duenas

 

Her har du en enestående muligheten til kunne virkelig brilljere til Jul – Neste år!
Eller, for all del, er du kjapp så rekker den da noen uskyldige rampestreker før Julen ringes inn på søndag kl 17! Kast deg rundt og SETT I GANG! Hva er vel mer gøy enn en HomeMade rampenisse!?? De var utsolgt på Nille da eg vurderte å kjøpe en, men eg gikk ikkje sånn virkelig inn for det å finne en et annet sted heller, neste år?? Eller kanskje eg også bare skal ta å hekle meg en?? Da kan eg jo forhåndsprogrammere han!?? Ho Ho Ho Kan jo lage MANGE! Tenkt på hva de sammen kan finne på!? Kanskje de kan lage Julekakene om natta når eg eg Zzzover??
Det hadde jo vært helt genialt eller hur!?

 

 

ELF ON THE SHELF
Bildet over
Gratis Hekleoppskrift

Uansett hvor travelt du måtte ha det nå syns eg du skal znappe til deg oppskriften for man vet jo aldri hvor og når behovet skulle melde seg!

* * * *

Tja, 3 dager til Jul og i går sa eg meg FERDIG! Eneste som gjenstår er å hente Hjem resten av Julekosen fra butikken, godt mulig me gjør det i dag for å slippe rushet i morgen 🙂

Kjenner at eg satt på gulvet i går å pakket gaver kan du si! Korsryggen er delt rett av og vel så det! Satser på at det gir seg ut over dagen og blir bedre 🙂 Eneste eg skal gjøre er å shaine litt lett over alt før eg skal sitte å strikke og kose meg frem til eg skal hente Dib og levere en noen pakker som mor mi har bestilt. Regner med at me handler i ettermiddag og at ikkje hele Tananger tenker samme tanke.
Får også besøk av niesen vår i dag som kommer å henter gavene vår som skal til resten av familien 🙂

Ellers føler eg meg ganske uthvilt! La meg kl 23 i går siden eg bare sovnet her i Go`stolen og eg soooov skikkelig helt frem til kl 9! Det er 10 timer under dyna og det trengte eg! Deilig Deilig!
I morgen er heldigvis siste skoledag, selv om eg syns skolen kunne tatt fri i går!! Da er det kaker, kos og utlevering av Karakterene! DET blir spennende for Dib har jobber KNALLHARDT dette semesteret!
Spørs om eg ikkje blir ei FATTILUS i januar! hehe Jada, har får alltid litt for 5`ere og 6`ere 🙂

Men nå skal eg bare nyte en kopp nytrakta kaffi og våkne skikkelig før eg svinger meg litt her i heimen

KOS DEG OG NYT EN
FIN FØRJULSDAG

Go`klem fra ei lettet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #rampenisse #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #jul #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #bloggglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg