ET PAR DEILIGE GO`BITER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

JaneMaeWren/ Design av Jennifer Steingass

Sitter å surfer litt på Pc`en mens eg drikker morgenkaffien, har ikkje sååå veldig god tid, men eg bare MÅTTE vise deg disse 2 Go`bitene! Spesielt den over her likte eg veldig godt! Fargekomboen på den
er jo helt KONGE! Noe så lekkert! Eg må bare snart, eller i allefall i år får en sånn “kofte” genser på pinnene for det er så fint! Åååå men så er det såååå mangen å velge blant,
hva velger man når alle sammen frister!??

 

 

VINTERSOL
Bildet over
Strikkes Top/Down
Opp til 134,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Jennifer Steingass

 

STARFALL
Opp til128 cm rundt brystet
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Hallen min salikatt altså! Eg så stjerner OG rosa elefanter da Ali måtte røske i meg kl 07.00 i dag! JISES det er ALT for tidlig opp må eg bare påpeke! *ler* Har time hos legen i dag kl 09.45 så her gjelder det å begynne å bevege seg TIDLIG! Er ikkje bare bare når man trenger minst et par timer på
å samle kroppen i en bit og helst oppegående! Håper og satser på liten, eller, la meg være realist
å HÅPE på normal ventetid på legekontoret i dag! På tirsdag satt eg i litt over 2 timer!!! OMG!

Eg fikk faktisk gjort en del i går kwell også! Jepp, fikk skylt og hengt opp gardinene i dusjen så i dag får de bare en liten gjennomskylling og en time på tørk før Ali henger de opp 🙂 Fikk også startet vaskingen av klær, noe som virkelig trengs kan du si! Planen når me er tilbake fra legen er å SHAINE badet skikkelig! Har også planer om å rydde skapet hvor me har hver vår hylle med diverse, men ingen av oss er i grunnen flinke å kaste noe når det er tomt! Der skal det renskes! Jepp Jepp!
Får satse på at ryggen er mer bevegelig når eg er tilbake! Er noe stiv og støl etter i går kan du si!

Men ok, eg får komme meg på badet, vasket natta ut av øya og få på meg noe klær!
Du og eg, me tastes nok litt senere i dag 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS TORSDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg