STORE SJAL TIL SOMMER OG VINTER – GRATIS OPPSKRIFTER

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

Stooore sjal (eller Wrap da) er deilige både om vinteren og om sommeren, kommer litt an på hvilket garn du bruke 🙂 Begge disse sjalene er strikket i et garn som er 90% Acryl og 10% alpakka, ikkje et garn eg hadde valgt, men i steden for hadde eg f.eks valgt PUNA for å opprettholde riktig strikkefasthet 🙂 
Her strikker du med pinnenr 6,5 så selv om sjalet er stort vil eg tro at det går rimelig kjapt 🙂 

 

Visste du at alpakka er svalende på sommeren? Jepp, så er du litt fysen i sola fordi du har fått på mye på skuldrene, ja da drar du frem et lett alpakka sjal, for ikkje å snakke om en sen sommerkwell
på berget rundt bålet 🙂 *savner*

 

 

 

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

 

 

CAMBRIA WRAP
Bildene Over
193 cm bredt og 97 cm høyt
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

 

MYSTIC MORNING WRAP
193 cm bredt og 97 cm høyt
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Du snakker meg om å få en HEL dag med kun Me-Time! Hekkan så herlig! De 3 andre har virkelig sovet “inn” i dag kan du si! Da klokka nærmet seg kl 16 kjente eg at eg begynte å bli sulten på middag så eg gikk på kjøkkenet å romesterte litt, ja som å tømme oppvaskmaskinen OG fylle den igjen!
Dette i håp om vekke kokken haha Tror det funket for etter ca en halvtime kom han sigende
og nå er han i full sving på kjøkkenet og eg gleder meg til middag 🙂
Deilig KyllingWook med bambus og hele pakka!

Har fått strikket en del og er ferdig med det første bråtet, ja det tar litt tid med 60 masker fordelt på
4 pinner, jaja, eg har prøvd med Magic Loop, men det ble bare kaos i trådene! *Ga opp* + eg liker
å strikke med 5 pinner 🙂 Har akkurat så vidt startet på hællappen og eg skriver ned oppskriften etter hvert som eg strikker, legger den ut når eg er ferdig 🙂 Kanskje det er andre som også trenger store sokker enten pga gips eller såre og vonde føtter 🙂 Satser på å ha disse sokkene ferdige
i løpet av en ukes tid, det er inkl all dillinga! hehe

Ahaa nå er eg SULTEN altså! Begynner så smått å dufte god mat her i heimen!

KOS DEG OG HA EN
KOSELIGE KWELL

Go`klem fra ei veldig sulten Vibbedille 🙂

#strikke #strikking #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #gratishekleoppskrift #stortsjal #wrap #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg