3 ENKLE OG SKJØNNE HALSER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Churchmouse Yarns and Teas

Eneste halsen eg har er COWBOY COWL – brukte den to 3 ganger og så ble den liggende og eg hadde brukte de kuleste knappene eg hadde bak i nakken på den…..disse ble fjernet en etter en hehe Ja etter hvert som behovet for en tøff knapp dukket opp haha Angrer litt nå så eg tror eg skal sy nye knapper i den og ta den i bruk for den er skikkelig flott! Min er rød og du kan se den HER!

Nå kunne eg godt tenkt meg en helt enkel hals uten for mye mikk makk 🙂
Kanskje det er nettopp en av disse eg skal strikke meg?? Hva med deg? Trenger du en enkel hals?
 


 

CABLE MOSS STITCH COWL
Bildet over
24 cm høy og 71 cm rundt

 

 

 

 

 

 

 

 

Churchmouse Yarns and Teas

Denne likte eg veldig godt! Tro om det var rillene eg likte?!? hihi

 

 

YIN & YANG LOOP 
28 cm høy og 122 cm rundt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Churchmouse Yarns and Teas

 

 

DIAGONAL STRIPED
GARTER STITCH LOOP

20 cm høy og 117 cm rundt

 

 

 

 

 

* * * *

Tro om eg fryser sånn fordi eg KANSKJE brygge på noe? I går var eg kald mer eller mindre hele dagen og måtte innom dusjen å varme meg 2 ganger! Lå og halvsov i Go`stolen før middag i går kwell og ble aldri skikkelig våken igjen, var litt sånn pjusk kan du si. Ruslet ganske tidlig i seng og eg tok på meg en One Piece Pysj for eg nektet å fryser mer enn nødvendig hehe Dro vinduet helt inn til og krøp godt under de 2 dynene mine og før eg sukket ferdig 1 gang hadde eg sovnet!

Nå er det minus 4 og det er kommet et snødryss i løpet av natta og det er full fest av småfugler
i “Juletreet” ut og Milo ligger i dørkarmen og “knegger”! Han kunne nok tenkt seg en eller 2 småfugl til frokost! Det er liksom greit at han kommer med ei mus, men når han kommer med en liten meis
blir eg lei! Han har heldigvis ikkje tatt fugl på terrassen så det er ikkje min feil hehe

Siden eg var litt pjusk i går og forsåvidt nå også ble det ikkje strikket så mye som ønsket, men eg har nå GOD gang på en forsterket hæl på sokkene eg er i gang med 🙂 Eg har i prosessen virkelig fått lyst på et par sokker i Lima selv! Det er jo så mykt og godt!

De 2 første halsene over her forresten kan du fint strikke i f.eks Lima for de har samme løpemeter som orginalgarnet, den siste kan du f.eks strikke i Nepal 🙂 Eg har lyst på hals nr 2 og eg har den
blå fargen og hvitt i Lima……så kanskje!??

Jaja, nå må eg dra av løperen på bordet her og stappe den i maskinen! Da eg ryddet av bordet før eg la meg i går klarte eg å velte et glass med Pepsi! SÅÅÅåå ikkje gøy!

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG LAT SØNDAG

Go`klem fra ei noe Pjusk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrifter #hals #cowl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg