4 SMÅ OG YNDIGE CARDIGAN – DANSK STRIKKEDESIGN OG STRIKKEOPPSKRIFTER

Mette Hvitved

 

Yndige, søte og “blondete” Cardigan er sååå skjønne! Bedårende yndig på små herlig jenter 🙂
Flott til en jeans eller over sommerkjolen 🙂 Her har du muligheten til å strikke opp til flere!
Alle sammen kan kjøpes enkeltvis eller du kan kjøpe alle oppskriftene under ett å spare litt penger!
Du kan strikke de i f.eks Arwetta eller Tynn Alpakka eller garn med samme strikkefasthet 🙂
Lette og lune cardigans

 

 

 

 

4 FINE CARDIGANS
Alle cardigans samlet under ett

 

 

 

 

 

 

 

 

Mette Hvitved

 

 

SOMMERLIG CARDIGAN
0/3mnd—> 4/5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

Mette Hvitved

 

 

BØLGENDE CARDIGAN
0/2 mnd —> 4/5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

Mette Hvitved

 

 

VIGGAS CARDIGAN
3 mnd—> 4/5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mette Hvitved

 

 

ULDEN CARDIGAN
Str 3 mnd—> 4/5 år

 

 

 

 

 

 

* * * *

Oj! I dag begynner hverdagen skikkelig! Skoledagene ei forrige uke var kun en lett oppvarming hehe
I dag er det full rulle med levering og henting på trening kl 21! Mandag er og blir den verste dagen pga den sene treningen….men men må man så må man. Nå skal Dib begynne å trene om onsdagen også, men da har han visst en avtale med treneren som også bor her i Tananger 🙂 Deilig! Nå skal det trenes iherdig mot det Røde beltet som har har planer om å prøve på til sommeren! Woop Woop!
Et annet mål er NM i november som er i Oslo! Hekkan! DET hadde vært spennende!
Dvs han må gjennom noen instruktørkurs i løpet av våren 🙂

Anyway! Eg måtte reversere litt på sokken i går kwell! Ikkje fordi eg hadde gjort noe galt, men fordi eg etter å ha kommet et stykke nedover foten bestemt meg for å strikke vrangbord opp på foten!
Sokken blir jo stor, men den SER så mye større ut når den er glatt All Over, skjønner? Så da er eg TILBAKE der hvor eg skal plukke opp masker etter kilen….Sukk…..Men, DET fikser eg fort vettu 🙂

Tja, ellers har me ikkje mindre enn 3 stativ i gangen så kanskje eg bør begynne å brette det første??
Har også raket sammen litt klær på Dib sitt rom som bare må vasket + eg må prøve å “blinke” ut buksene hans på vaskerommet! Trengs jo mer klær i hverdagen enn på fridager haha
På tide å komme ajoùr på vaskerommet og få GANG!

Tja, litt sånn Fun Facts; Det er kun 349 dager igjen til Julaften så til deg som strikke Julegaver, strikk gaver regelmessig og plukk med deg passende oppskrifter så slipper du stress og kaos siste uka! 🙂

KOS DEG OG NYT
MANDAGEN LITT OGSÅ

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #cardigan #barnestrikk #danskstrikkedesign #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Disse var flotte. Finner så mange fine oppskrifter jeg, men som regel er på det engelsk, og da skjønner jeg jo ikke en dritt … men har vel en del ufo’er jeg må få ferdig her før jeg i det hele tatt kan tillate meg å begynne på et nytt prosjekt.

    2. Hihi, jeg kikka ikke en gang inn på linkene, bare på innlegget ditt. Men vet ikke om jeg forstår dansk heller, men har jo google oversetter, selv om jeg aldri har forsøkt den på strikkeoppskrifter.

Siste innlegg