NÅR DET BARE SIER STOPP! – LEKKERT SJAL – DANSK STRIKKEDESIGN

Design Sanne Bjerregaard

 

Et skikkelig lekkert og romantisk sjal <3 Strikkes i det deilige Yndlingsgarnet til Rasmilla 🙂 Garnet er 55% ull og 45% bomull og du får et sjal som fungerer like fint om sommeren som om vinteren 🙂
Hva med et romantisk sjal over den nye sommerkjolen du skal kjøpe til sommeren??

 

 

 

TINA`s SHAWLETTE
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eg falt pladask for dette sjalet og strikket av hjertens lyst, men da eg var ganske nøyaktig halvveis på blonden var det BOM stopp….det er nå nesten 6 år siden……har heller aldri vært særlig glad i lilla,
men dette sjalet poppet opp i hodet mitt i går og eg lurer på OM det “lever” ennå??? Tror nemlig det skal ligge i den ene puffen her i stua! Det er jo helt sprøtt at det aldri er blitt gjort ferdig!??
Hvor mange slike prosjekt har du? Ja som det bare PLUTSELIG stopper opp på??

Lurer egentlig på HVA som skjedde, ja som gjorde at eg bare stoppet sånn helt plutselig!
Man er jo sååå ivrig på å starte på noe at man skulle da tror at man også ivret etter å få det ferdig?? Men NEI! Dette har eg opplevd flere ganger og til slutt, etter noen år som regel så dras pinnen ut
og ting enten kastes eller rekkes opp….Skjønner meg ikkje helt på dette fenomenet eg! Gjør du??

* * * *

Sånn, da var Dib i hus og middag fortært! Gikk kjipp kjapp i dag gitt med en skikkelig mandagsmiddag: Kokte pølser i brød! haha Jepp, det er sånn som bare Dib og eg kan finne på! Selv liker eg ikkje pølser, men akk så kjapt og greit! Noen ganger er det lov!

Ut over dette har eg i grunnen vært ganske så flink i dag! Startet med å samle samme alle skittne klær rundt omkring og fikk vaske alle de skitne til Dib så fra i morgen av er skapet hans klart for ei aktiv uke med skoleklær og treningsklær. Brettet og lagt på plass et fullstappa stativ + eg ryddet/vasket kjøkkenet! Jadda, klapper meg selv galant på skulderen mens eg daler ned i Go`stolen!
Ganske trøtt egentlig! Kanskje eg blunder litt her eg sitter?? Kl 19 er det ut å kjøre Dib på trening
og tiden frem til da er MIN! Begynner med å strikke litt på sokken 🙂

KOS DEG OG HA EN
AVSTRESSENDE ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Optimistisk og Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #danskstrikkedesign #yndlingsgarn #danskestrikkeoppskrift #shawlette #sjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Jaaa. Kjenner den barestopp-følelsen. Du vet den olivengrønne finull-kjolen du hjalp meg med for en stund tilbake? Den har igjen 1 bakstykke og 2 ermer, men det bare bråstoppet og nå har den ligget siden august. 😛
      Blir lettvint her også i dag med pølse og lompe for gutta skal ut på fritidsaktivitet. Da har vi det litt travelt og da orker jeg ikke styre med middag som tar tid. 🙂

    2. Kristin Slettum: Ja stemmer, den kjolen husker eg 😉 Håper du får ny giv på den! Ja den er jo sååå fin! 🙂 DibHassan jublet for pølsene for han syns det er perfekt til en mandag siden han ser på det som kosemat 🙂 Full rulle her også 🙂 Resten av uka er heldigvis ganske bra 🙂

    3. Så fint eit sjal som har havna i skammekroken?? Nei og nei…. Det er dessverre slikt som skjer her i heimen også, men veldig hardt ramma av det er eg heldigvis ikkje. For tida driver eg og fullfører strikketøy for andre – det er mykje kjekkare enn å fullføre mine egne.

Siste innlegg