NYTT GARN – NYTT PROSJEKT – SÅÅÅÅ DEILIG!

Foto: Vibbedille

 

Fint lite kan slå en garnpakke i posten, ja selv de gangen hvor du vet hva som er i posen! Det er bare det å få en pakke i seg selv som er så frydfult og herlig 🙂 Ble jo helt ekstatist når eg så fargen!

WOW sååå herlig! Dette skal eg virkelig KOoOSE meg med og eg skal strikke sjal til meg selv! Har en del nøster i Nepal som har samme farge og det skal bli en helt enkel lue også til meg selv! Da blir eg smæsjing vettu 🙂 Jepp, det er på tide å oppdatere den der tilbehør kurven min 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eg har allerede strikket et stort sjal i garnet Nord og eg kan virkelig anbefale det! Supermykt og sååå deilig! Perfekt til sjal om ikkje annet! Eg har handlet for første gang hos STRIKKEMEKKA
Kjapp og fin service med oppfølgingsmail som fikk meg til å smile – Du VET? De SMÅ tingene 🙂

Spørsmålet som gjenstår er: “Hvilket sjal skal eg strikke??” La meg nå TENKE litt! 2 fantastiske favoritter har eg jo og eg har strikket SYKT mange av begge 2 og det er
SHETLAND TRIANGLE LACE SHAWL og FLOWER BASKET SHAWL,
men hva med
DETTE DETTE DETTE DETTE eller DETTE

Ååååååå det er såååå mange lekre å velge blant!
Men du? Uansett hvilket sjal du måtte ha lyst å strikke, ja så kan du bli med på Strikke Eventen
som er i gang på FB-Gruppa mi! Eventen finner du HER!
Kom å bli med, ja så skravler og strikker me litt sjal 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Anyway, garnet skal få ligge litt på hylla å Go`gjøre seg så skal eg strikke ferdig noen sokker hehe
Nå nærmer eg meg ganske fort tåa så det kommer seg fort 🙂 Har i grunnen ikkje så mye annet å gjøre frem til me skal kjøre Dib på trening, kanskje eg blunder et øyeblikk også? Tja, ikkje godt å si,
men sjalstrikking blir det ikkje i dag, men til helga kanskje?? Åååå det hadde vært kjekt!
Jepp, premie for å ha strikket par store sokker 🙂 Det er BRA!

 

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei litt Gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #garn #knit #pattern #yarn #nord #strikkemekka #nyttprosjekt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Neeei! Nå fikk jeg lyst på en Flax Light i akkurat den fargen, og jeg har jo så mye på strikkeplanen allerede!! Garnet er jo nydelig å strikke av, og for en fantastisk happy-farge 🙂
      *lister meg stille ut herfra igjen og prøver å glemme at jeg vil ha ny genser i gladfarge mens jeg holder for øynene og prøver å tenke på noe annet*

    2. Tika: Ååååå NEI! Måtte du si det!!! Nå fikk eg også lyst på en slik genser i det garnet!!! ARG! En i Oker hadde f.eks vært lekker! Ååååå *Kommer ikkje til å tenke på annet…..” hehe

Siste innlegg