“LA DET KLØ…..” – KJEMPEHERLIG GENSER – STRIKKEOPPSKRIFT

Michael Gardner


Orginalt strikkes denne herlige Go`biten i
Lett Lópi og det KLØR! MEN! Et stort MEN her, for til gjengjeld får du en fantastisk deilig og skikkelig varm genser!! For all del, klart du kan strikke den i noe som klør mindre, uten problem, men vært da også forberedet på et noe annet uttrykk 🙂 Prøve deg frem med det garnet du ønsker å strikke den i, tja la oss si f.eks alpakka? Dobbel alpakka? Finull OG alpakka sammen? Hifa er også veldig deilig og vil gi noe av det samme uttrykket. Prøve deg frem med noen PRØVELAPPER! Ja det svarer seg for et perfekt resultat. Strikkefastheten er 16 m/32 omg på 10X10 cm/pnr 5 🙂 Strikk noen lapper av forskjellig garntyper og klapp/kos deg frem til det du vil bruke 🙂
 


En annen VIKTIG ting;
Denne oppskriften er GRATIS frem t.o.m i dag (12.januar) så kjapp deg og last den ned 🙂
Link under neste bildet 🙂

REDIGERT INN: Genseren er ikkje lenger gratis, men enn så lenge til halv pris, dvs $3 siden går den opp til vanlig pris som er $6 – Beklager til dere som føler dere snytt

 

 

 

Michael Garner

Snaisne og gøyale detaljer! Lek deg med farger som gjør deg GLAD!

 

 

REEVE
Bildene over
Opp til 122 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

 


I går var det altså dags for Årets Nyttårsball og DibHassan stylet seg opp i dressen, men uten sløyfa! Han likte den ikkje lenger hehe 
Han var med i underholdningen og spilte gitar og hadde hatt det kjempegøy! Ali svippet ned å hentet han kl 23 og det var rett tilbake i pysjen da han kom hjem.
Jepp, han er arvelig belastet *ler*

Da me kjørte han ned på skolen tok me like godt å hentet hjem Helgehandelen i går kwell, handlet også for mor mi så me surrer frem/tilbake mellom Rema og Kiwi. Var deilig å komme hjem og dale ned i Go`stolen og nå har eg god gang på sokk nr 2, men eg tror ikkje det blir oppstart på noe sjal i kwell. Nop, eg må bare få ferdig denne sokken slik at den ikkje blir liggende for sokkene trengs 🙂

Tja, planer ellers her i heimen er å shaine litt, vaske håret og sååå skal eg lage en deilig Ingefær Shot! Jepp, eg husket faktisk å kjøpe Ingefær og sitron i går kwell, appelsiner har me hjemme så det er bare å få det på kok 🙂 Eg får alltid et lite glass med det når eg kommer til frisøren min og det er kjempegodt så nå blir det ei flaske eller flere i kjøleskapet her også 🙂 Må ta å koke de flaskene eg skal bruke og eg gleder meg til å smake 🙂 Hvis eg husker det skal eg legge det på Snapchat (vibbedille) og så kan eg vise resultatet her på bloggen 🙂 Spennende!

Men men, eg får ta meg en kopp kaffi til så svinger eg meg i gang 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN-FIN FREDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #lettlopi #reeve #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg