BEKLAGER SÅ MYE FOR AT EG LURTE DEG!

Beklager virkelig at du føler deg lurt, det var absolutt ikkje meningen. Det gjelder DETTE INNLEGGET fra i formiddag da eg la ut en gratis oppskrift på en genser. Da den POPPET opp i natt før eg la meg var den GRATIS og det sto at det var den UT 12.januar, altså dagen i dag. Eg lagret den og laget innlegg om den da eg sto opp, sjekke Ravelry og da var den FORTSATT gratis!
EG dobbelsjekker alltid slike ting, nettopp for at ingen skal føle seg lurt!

 

SELVFØLGELIG forsvinner denne GRATIS oppskriften og i steden for koster den nå $3 en liten stund før den kommer til å koste $6, dette er noe eg IKKJE kan styre da det er designeren selv som ordner det. Det er rett og slett bare til å beklage så mye, lite eg kan gjøre med det.

 

Det startet med vanlig spørsmål, eller beskjeder på Facebook under de Publiserte innleggene at oppskriften ikkje lenger var gratis. Eg kan redigere selve blogginnlegget, men eg kan IKKJE redigere det som står i innleggene på facebook, dessverre.

 

Men å gå fra dette til vemmelige PM`er, ja T.O.M mail for 24 kroner?? SERIØST!???
Hvis du VIRKELIG likte den genseren, ja så hadde du plukket den med deg uansett og heller bare da gitt en beskjed til meg at den ikkje var gratis lengre. Det er jo virkelig ingen grunn til å “ta av” og kjefte og smelle!?? Beskylde meg for å være en useriøs blogger som gjør ALT for click!?? WHAT!??
Gidder du virkelig gjøre deg til fant for 24 kr??
Bare pga av noe som er uten for min makt å gjøre noe med?? Ærlig talt, me er da voksne, eller??

Hver dag legger eg ut design som eg faller for, de er noen ganger gratis, engelske eller norsk,
2-3 ganger daglig får du mine favoritter servert på et sølvfat, hva med å heller være litt TAKKNEMLIG og ta hys på at det av og til kan skje en feil 🙂 Ikkje ødelegg din egen fredag med å hisse deg
opp og bli vemmelig?? Hva tjener du på det?? NADA! Skjerp deg!

Nå skal eg KOSE meg videre med sokkestrikk og serie så håper eg virkleig at DU
også får en flotters dag! Sola skinner og dagen/kwellen er meget ung!

NYT HELE KWELLEN!

Go`klem fra ei ØVEJIDDE Vibbedille 🙂

16 kommentarer
    1. Du gjer ein kjempejobb. Desse grinebiterne er over alt. Ikkje noko å bry seg om. Ha ein strålande helg😀😀

    2. Ville bare si at så lenge du har skrevet innlegget på facebook, så skal du kunne redigere d. F.eks på telefon må du bare trykke og holde inne innlegget ditt fram til du får mulighet til å redigere 🙂 Skal funke overalt 🙂

    3. Renate: Det vet eg, MEN når eg publiserer innlegget på FB ligger publiseringen som et bilde av bloggen men noe av teksten. Selv om eg redigerer innlegget på bloggen vil ikkje dette bildeinnlegget på FB endre seg, skjønner?

    4. For noen sure kjerringer og så utakknemlige som de er 👎🏻 Du skriver den største og den beste strikkebloggen i landet 👍🏻 Hver dag har du flere innlegg med tips om gode strikkeoppskrifter 😊 Jeg er helt sikker på at det ligger mye arbeid bak en slik god blogg og hvis de ikke er fornøyde så kan de jo prøve å finne oppskrifter selv! Jeg er i allefall takknemlig for alle de flotte oppskriftene du linker til. Du gjør en kjempejobb for alle oss som er glade i håndarbeid 😊 Du fortjener heller en stor takk for en super blogg 😍

    5. Det er ikke til å tro at folk kan hisse seg opp over en så liten sum. Men ikke bry deg om det

    6. Helt sjokkert over hva folk får seg til 😱 Ikke rart det er krig i verden, når folk går av hengslene for 24 kr 😝 Tusen tusen takk for at du legger ut oppskrifter. Strikket flere gensere herfra til jul, og holder nå på med hjertevotter som jeg også fant her ❤️

    7. Det er jo helt supert med alt du linker til her av både kjøpe- og gratisoppskrifter. Masse inspirasjon 😊 Takk for det! Flere ganger på ravelry at enkelte designere har oppskriften gratis, for så og øke prisen et par ganger, innenfor et visst tidsrom. Når dato for gratis eller redusert pris opphører, er det jo selvfølgelig bare designeren selv som styrer og bestemmer. Voksne folk å angripe uskyldig person! Helt riktig – er det et mønster man bare MÅ ha, betaler man også for det – gode oppskrifter/design synes jeg uansett burde koste – mye arbeid med å lage og utprøve en oppskrift til ferdig produkt.
      Ha en god helg 😊

    8. Helene: Eg vet jo at det er ganske mangen som kommer hit inn på bloggen KUN når noe er gratis, det er vel gjerne noen av de som kjenner seg snytt hehe Må bare le for at det skulle bli sååå mye mas av det når oppskrifta i dag koster kun 24 kr er utrolig hehe

      Herlig Helg til deg også 🙂

    9. Jeg kommenterer normalt ikke, men jeg leser det meste av det du skriver og koser meg med det. Hvorvidt en oppskrift er gratis eller koster noen kroner gir jeg mer eller mindre blaffen i. Det er, etter min mening, ingen grunn til at du skal beklage. Har man penger nok til garn har man vel også mulighet for å betale noen kroner for oppskriften. Det er supert at du legger ut linker, og de som ikke er fornøyd bør slutte å følge med på bloggen din.
      Hilsen Ellen

    10. Som eg har sagt til deg før – tusen takk for at du gidder! Eg syns storparten av oppskriftene dine er kjempelekre og gleder meg til å sjå kva du har funne fram til oss neste gang. Det er så inspirerande. Takk!

Siste innlegg