CRAZY GARNSHOPPING & GAVE I POSTEN = EN UTROLIG HERLIG MANDAG

Ok, så gikk det som det gikk da…..snakker om å skli rett inn i en skikkelig herlig Garnsmell!! Mens eg hompet ned over veien med bilen her på glattisen bannet eg forsiktig inni meg og bestemte meg ganske fort for at går dette bra så SKAL eg ha en premie! *ler* På handlelappen hadde eg sånn ei matte fra Nille som man kan blokke på så det skulle eg nå i allefall ha 🙂 Etter en svippas innom Kiwi var det strake veien inn på Nille. En matte hadde de igjen! Eg ble jo sååå glad vettu så når eg da så at de hadde 2 av mine favorittfarger igjen i Østlandsgarn som siste rest gikk de rett i kurven! Nesten 2 kilo deilig garn i skjønne farger, Lime og Turkis<3 Garn som kan brukes til ALT trenger man alltid påfyll av og eg mener bestemt eg har litt plass i krokene 🙂

 

 


Extra gøy er det når det selges til 50%, men eg lurer på HVOR man får tak i Østlandsgarn etter at Nille nå skal slutte med det?? Det er Sandnes Garn som skal inn på Nille nå i februar. Noen som vet??

 

 


Når eg om sider kommer meg hjem igjen så ligger det jaggu meg en NYDELIG garnpakke i posten!
Nei eg har ikkje bestilt noe, dette er en gave! JØSS! Eg blir jo helt satt ut eg vettu! Deilig Deilig garn! Sammen med garnet lå det også en håndskrevet oppskrift så dette skal trylles om til en deilig hals! Ahaa det skal bli så deilig! TUUUSEN TUUUSEN Takk Else for en nydelig og overraskende gave
<3 

 

 


Da var det jammen på tide å få en av fjorårets Julegave på blokking! Sent, men godt! Men, eg ser jo at eg trenger 2 slike pakker med puslematter! Har nå etterpå skjøtet på med håndklær for å kunne strekke hele sjalet. Dette blir bra skal du se!

 

 


Elsker dette sjalet! Mønsteret er veldig enkelt + det er lett å memorere.
Oppskrift på dette sjalet kan du kjøpe
HER!
 

 


Kan i allefall skrive under på at det er ISKALDT ute! Det var 1 grad og stiv kuling da eg var ute så ja, det var deilig å ha på seg “Sofies mamma” for den varmet godt under jakken. Frem til eg skal kjøre Dib på trening kl 19 tenker å bare strikke i vei på “Hverdags Gleden” på bildet over 🙂 Noen klarer gjerne
å se hva det er allerede? hihi Sier det ikkje! Men eg elsker å strikke det, er så deilig og når garnet er skjønt å strikke med blir det helmax 🙂 Blir jo ganske glad av denne fargen da!! Knæsjing!

Gleder meg til å sette meg skikkelig ned senere i kwell 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #shetlandtrianglelacesjal #garn #østlandsgarn #garnshopping #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Glad for at du er glad.
      Glad for skjønn sau og fine genser.
      Trengs det noko meir for å bli glad?
      Ja, kaffikopp etter middag 😄

    2. Det var et nydelig sjal! Var det det du strikket i Flora? Hvor mye garn gikk med? Ble inspirert til å strikke det selv ☺

    3. Tone: Dette er strikket i garnet Nord ?? Skikkelig herlig ?? Skal veie det i morgen når eg tar det av blokkinga. Kommer tilbake til deg da ??

    4. Åh – så fint det sjalet blir! Strikker samme i grått og det lar seg fint gjøre mens man ser gamle repriser av Sofias engler på Dplay <3
      Like herlig begge deler en kald vinterkveld. Håper du får en fantastisk fin tirsdag, Gro!

Siste innlegg