MENS VI VENTER PÅ VÅREN……GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

SpillyJane

 

Det som er veldig positivt med disse kalde og sure dagene, ja når stormene herjer og snør halve landet inne er at me kan forberede oss til VÅREN! Her inne i det varme og gode Hiet vårt kan me kose oss
og glede oss til frøposer og krukker skal frem og nå kan du også strikke stæsj til terrakotta krukkene! Hvor stilig er ikkje det?? Da eg første gang snappet til meg denne oppskrifta hadde eg mangen planer, men dessverre så regna me bort så og si hele sommeren, men for deg som bor et sted med mer stabilt vær er jo dette perfekt! Eller til deg som har Vinterhage! Ahaaa Terrakotta krukker er stilige i seg selv, men akk så mye bedre de blir med litt Fair Isle mønster!! Nå har du muligheten til å ferdigstille de nye krukken til frøplantinga! Er ikkje sååå lenge før me kan begynne å plante i vinduskarmen så her er det ingen tid å miste! Om ikkje nabokjerringa har vært sjalu på terrassen din før,
ja så blir hun det garantert nå! *ler*

 

 

PLANT COZIES
Bildet over
3 størrelser i oppskriften
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Simply Knitting/ Lucille Randall

 

Disse kaktusene kom fort på pinnene hos meg! Eg har strikket 2 stk og de passer på de hodeløse knappenålene mine, kul pynt i hylla her i stua! Ja og eg elsker kaktuser generelt!

 

 

QUICK & EASY CACTI
3 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Purl Soho

 

PUTER! JAaa det trengs vel til Hagestua de? Ja til hagemøblene? På tide å freshe litt opp tenker eg og ingenting blir feil med en SAU! BÆææææ! Elsker denne puta! <3 

 

 

BOBBLE SHEEP PILLOW
One Size
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Hmmm MANDAG igjen gitt! Er det ikkje snart Vinterferie, eller?? Nå måtte eg faktisk inn på Skoleruta
å sjekke! JuHuuuu det er KUN 2 uker til! f.o.m mandag 12/2 er det FERIE! Woop Woop! Deilig!
Men men først skal me gjennom 2 uker med mye kjøring hit og dit! DibHassan trener nå med
Team Rogaland noe som innebærer MER trening! Jammen er det godt at han har gjort det til en GOD vane å gjøre alle leksene på skolen så fort han får de! Dvs han er helt fri når han går fra skolen,
hvis ikkje kunne det virkelig blitt tøft å få hans kabal til å gå i hop!

Tja, hva skal eg så gjøre i dag?? Hmmm aller mest vil eg bare STRIKKE! Mønsteret på Humulus er kjempekjekt og eg er snart halvveis på det og eg vil liksom ikkje at det skal ta slutt! Meeen me har litt me må ordne her i dag! Må bare starte litt sånn at me kan holde det i sjakk haha Ali er allerede i gang opp og ned til garasjen så eg får sussle litt her i leiligheten før eg tar en strikkepause 🙂

Ellers er det en ollete kwell som vanlig med sen kjøring og henting på trening! Hadde HÅPET at Amira skulle samme vei på trening, men i dag blir det en annen trening så me må fint ut å kjøre!
Åååå hehe Me får skravles etter hvert ut over dagen 🙂

LAG DEG EN SKJØNN MANDAG!

Go`klem fra ei Bob-Bob Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattter #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger  #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg