GRØNN LUKSUS I HVERDAGEN

//Sponset Innlegg


Me damer har gjerne forskjellige og mange ting som me betrakter som LUKSUS i hverdagen, alt etter hva me liker, men felles for oss alle er at en frisørtime er alltid et FRISTED hvor me blir dullet og stelt med! Du hører aldri at noe sier:“Arg eg var hos frisøren i går, søren godt å få det gjort!” Nei, det sier med når me har vært hos tannlegen! Når me har vært hos frisøren får me et salig og sløret blikk
og me sukker dyyypt av ren nytelse og gleder oss allerede til nesten gang!

 

Ja det ER luksus som me unner oss i en ellers travel og mangen ganger slitsom tilværelse, men har du noen ganger tenkt over hvor skadelig det egentlig er å for miljøet når me sitter der å KOoOSER oss!?? Tenk hvor herlig det er nå når me kan kombinere den luksusen det er å gå til frisøren og SAMTIDIG være miljøbevisst!?? Det er jo helt fantastisk!

Ikkje bare det, men nå kan personer som ikkje har kunnet gå til frisøren, f.eks pga allergier, bare gå
å kose seg uten at de blir syke etterpå! Ja som eg har sagt flere ganger, det er først etter at eg begynte hos Floke for 2,5 år siden at eg kan gå til frisøren UTEN å ligge rett ut i migrene etterpå! Selv når eg bare klippet meg ble eg dårlig pga lukten som “hang” i luften på en salong – slo meg helt ut!

Hos Floke er hele behandling en behagelig opplevelse fra du kommer til du går! Det er rolig, du får ikkje følelsen av noe stress og det er bare å sitte å nyte! Ååååå for ikkje å nevne den himmelske hårvasken! Snakk om å bli massert seg mo i knærene! 

Eg går til Floke i Stavanger (Klubbgata 1), men vettu?? Nå er det hele 11 salonger og du finner de både i øst og i vest, ta en titt HER, kanskje det er en salong nær deg!?? Da kan eg på det aller varmeste anbefale deg at du tar turen der neste gang du skal unne deg litt luksus 🙂

Hele Floke kjeden er nå også sertifisert etter de strengeste reglen og det er første gang at en hele kjede blir sertifisert på en gang!

 

 


Jadda, det forsvant GANSKE mye lokker ned på gulvet i dag! Nå kunne eg faktisk SETTE meg på håret og da er det på tide å klippe litt! Ble ca 10+ cm på hovedlengden, men det er klippet opp rundt ansiktet for å “lette” litt på fallet. På den måten blir det så mye mindre styr å gå med det løst 🙂
Mer volum rundt ansiktet. Eg er kjempefornøyd!

 

 


Har i flere omganger stripet håret + eg farger det mørkt i bunnen, hele prosessen heter Balayage
og håret får et veldig fint “spill” fra mørkt til lyst. I dag farget eg kun bunnen, men nesten gang
har stripene vokst så pass mye at da blir det også nye striper i det 🙂
Jepp, eg STORTRIVES med håret mitt 🙂

 

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Etter at eg fikk så pass langt hår krever det en del stell for å se friskt og sunt ut, men produktene på
Floke gjør at håret mitt aldri ser dødt ut. Noe eg syns er viktig, er man fin på håret så føler man seg VEL! Akkurat som nå; Ingen som kan se på meg at eg er dønn sliten haha Eg sitter jo her å skinner!

Nå der i mot skal eg bare NYTE resten av dagen som startet så bra, eg skal plukke opp strikketøyet
og nyter ettermiddagen og kwellen helt til eg kryper under dynene 🙂

KOS DEG OG HA EN
FAB KWELL!

Go`klem fra ei HÅRFIN Vibbedille 🙂

#floke #flokestavanger #grønnfrisør #helseogmiljøvennligfrisør #luksusihverdagen #luksus #grønnluksus #miljøbevisst #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

6 kommentarer
    1. Du ble bare helt nydelig. Å det er så deilig å bli klippet. Jeg lar håret mitt vokse seg langt og så klipper jeg en god del hver gang jeg er hos frisøren. Det er så deilig å bare sitte der og se håret bli klippet av og gli nedover kappen og reise seg å se helt ny ut. Digger den følelsen.

    2. jeg også. Veldig tykt og tungt. Hadde mye hodesmerter før da jeg hadde veldig langt hår helt til hoftene. Ble kalt damen med håret, men så klippet en venninne av meg håret mitt helt kort en gang hun var på besøk. veldig deilig til å begynne med, men det ble for kort og lite feminint. hele stuegulvet var fullt med langt lyst hår fra meg.Heldigvis vokser håret mitt som ugress så et år senere var det over skuldrene igjen.

Siste innlegg